Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

amusing facts 1

Echt, ja echt, per toeval kwam ik van de week op deze site terecht: http://www.relatiehandboek.nl/weetjes/. Normaal zou ik een site die relatiehandboek heet absoluut vermijden, maar ik moet zeggen het was eigenlijk heel grappig.

Op deze site hebben ze lijstjes gepubliceerd met weetjes. Lijstjes zoals de 10 weetjes over borsten, de 10 weetjes over mannen, de 10 grappige weetjes over kussen, 10 weetjes over het huwelijk, noem maar op! Om sommige weetjes moest ik echt heel hard lachen en andere waren weer heel herkenbaar. Een aantal weetjes waren echt openbaringen en bij sommige dacht ik bullshit! Kortom, ik heb me echt heerlijk vermaakt met het lezen van al deze weetjes en het leek me heel leuk er een aantal met jullie te delen. Even mijn top 5 voor de vrouwen onder ons:

1. Hoe groot zijn de langste en de kortste penis ooit gemeten?
De kortste penis ooit gemeten was 1,5 centimeter. De langste wat 33 centimeter. Ter vergelijking: de gemiddelde lengte van een penis in erectie is 13 centimeter lang.

Om maar even met de deur in huis te vallen… 33 centimeter (!!!)… Zoals Theo Maassen zo mooi in zijn oudejaarsconference in geuren en kleuren vertelde, zegt dat ook wel heel veel over de vrouw die het met die man doet…

2. Niet alleen vrouwen raken zwanger, ook mannen ondergaan hormonale veranderingen bij een zwangerschap. Het testosterongehalte zou dalen en het prolactinegehalte stijgt, waardoor ze aardiger en behulpvaardiger worden. Nadien echter herstellen de hormonen zich.

Heel fijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar toch jammer en teleurstellend dat ze niet zo blijven.

3.  Bij de gemiddelde vrijpartij, kun je wel 250 calorieën verbranden.

Dit had ik al eerder gehoord, maar leek me heel toepasselijk zo in het begin van het jaar!!! Ladies, you know what to do!

4.
92% van de Nederlanders ziet flirten als een spelletje.

No shit Sherlock.

5. BH’s versnellen verzakking van borsten. Volgens een Franse studie gedurende 15 jaar op vrouwen tussen 18 en 35 is het dragen van een beha volledig nutteloos en kan zelfs leiden tot meer kwaad dan goed. De studie beweerde dat die vrouwen die gedurende 15 jaar geen BH dragen meer spierweefsel ontwikkelden voor een natuurlijke ondersteuning

Hier heb ik dus serieus wel eens over nagedacht! Ik heb anderhalf jaar geleden dik vier maanden met krukken gelopen vanwege mijn rechterknie, waarna vervolgens al mijn spieren in mijn rechter been boven en onder mijn knie verzwakt waren. Toen dacht ik dus al van, ja, logisch eigenlijk! Zo zal het met alles in je lichaam zijn en inderdaad ook met je borsten! Dus laat ze vrij! Op zijn tijd dan.. thuis vooral… haha.

Er staan nog echt veel en veel meer weetjes op de site! Gun jezelf een pleziertje en neem vijf minuutjes om een kijkje te nemen. Lachwekkend, verbazingwekkend en raar! Enjoy!

With love S.