Tags

,

kids alg

 

Doe ik het goed? Moet ik iets anders doen?

Je krijgt een tip hier en een tip daar. Maar wat werkt nou het beste?

 

Bijna alle ouders blijven zich afvragen of ze het wel goed genoeg doen?

Het antwoord hierop is bijna altijd JA!!  Je doet het vast en zeker goed.

Als je kindje gezond en blij is dan denk ik dat je het best goed doet.

 

Hierover is een hoop te vertellen, maar niet ieder kind is hetzelfde.

Dus dan zal ook niet voor ieder kind dezelfde methodes werken. Al zullen de meeste richtlijnen waarschijnlijk wel hetzelfde blijven. Maar makkelijk en duidelijk is het nooit. Bij de geboorte komt helaas geen beschrijving van het kind. Dat was stiekem wel makkelijk geweest.

Ik ben natuurlijk geen expert, in tegendeel zelfs!

Ook ik vraag mij vrij regelmatig af of ik het allemaal wel goed doe.

Leert ze genoeg? Doen we het goed? Zijn we streng genoeg? Of juist te streng? Eet ze genoeg? Groeit ze goed? Moet ze niet meer of minder slapen? En zo zijn er nog honderden vragen!

Vragen waar ik als ik mijn dochtertje zie gelijk antwoord op krijg! Ik zie dan hoe vrolijk, gezond en blij ze is en denk dat bij mezelf;

Ja…… dat doen we eigenlijk best wel goed!

 

We zullen hier onze ervaringen, ideeën, frustraties, meningen en blunders met jullie delen.

Enjoy.

With Love N.

