Tags

, , , ,

foto

 

Een leuk idee om een klein kind toch zelf iets te laten maken.

Ik ben bij de bouwmarkt een grote plank gaan halen, thuis heb ik deze een mooi kleurtje gegeven.

Toen hij droog was ben ik samen met mijn dochtertje de rest gaan maken.

Handje in de verfpot en op de plank en dit moest dan de O voorstellen.

De ene voet in de verfpot en op de plank en vervolgens de andere.

Dit bleek wel erg lastig te zijn, want kennelijk vind ze er niks aan als je haar voeten in de verf duwt! Veel gehuil en geklaag verder en we hadden de V.

Terwijl ik de overige letters erbij aan het schilderen was had mevrouwtje besloten de plank nog iets mooier te maken.

Dus nu is het mooi gevuld met wat stippen en strepen.

En klaar. L-O-V-E!

Super trots dat ze was! En pappa was erg blij met zijn Vaderdag cadeau Het krijgt een mooie plek in onze slaapkamer.

 

With love ♥ N. 

