Tags

, ,

lisa echo

It’s a Girl!!

Ik was 27 toen ik zwanger werd. We hadden net een huisje gekocht, wat betekende dat wij 2 hele grote sprongen in ons leven ging maken. Maar we keken naar beide ontzettend uit.

De eerste weken vlogen voorbij en voordat ik het wist liep ik met een bolle buik.

Ik was/ben de eerste van mijn vriendinnen die een kindje kreeg, wat soms wel eens lastig kon zijn

Soms had het toch heel fijn geweest om naar een van je vriendinnen te gaan voor adviezen. Maar gelukkig heeft mijn familie ons hier heel goed mee geholpen.

We hebben volop genoten van de zwangerschap. Ondanks de vele ongemakken.

Zoals vele zeggen; Je krijgt er iets moois voor terug! Het is een cliché, maar wel echt waar .

Richting het einde van mijn zwangerschap kreeg ik last van bekkeninstabiliteit wat met de dag erger leek te worden. Dit forceerde mij om eerder te stoppen met werken. En de laatste weken van mijn zwangerschap was ik veelal aan bed of bank gebonden.

En toen; Hoera een meisje! Lisa was geboren.

Een prachtig meisje ( dat wisten we wel al van de echo!). Vanaf dat moment hebben wij op een roze wolk geleefd. De hele wereld ging aan ons voorbij. We hebben totaal niks mee gekregen van de gebeurtenissen om ons heen. We hadden ons kleine meisje en meer hadden we niet nodig.

Inmiddels is ons draakje alweer 1,5 jaar oud en hebben we al heel wat grappige dingen met haar meegemaakt.

Even voorstellen:

lisaa

Dit is Lisa.

Geboren op 11 april 2012 in Rotterdam.

Ze is enigst kind en daardoor soms een tikkeltje verwent.

Ze is erg ondeugend en soms veels te wijs voor haar leeftijd.

Mijn dondersteen, mijn draakje, mijn boef, mijn liefste liefste engeltje!!

In het rubriekje Kids mijn/onze ervaringen over van alles over en met kids en uiteraard over ons draakje Lisa.

Enjoy!

With love ♥ N. 

