Tags

, ,

Inmiddels zou je denken van wel.
Het blijft een apparaatje maarja, wees eerlijk, we kunnen gewoon niet meer zonder.

Ik in ieder geval niet. Ik neem hem overal mee naartoe! Soms zelfs mee naar de WC! Het gaat ver, ik weet het. Maar ik denk dat als je op straat aan mensen vraagt of ze wel eens hun telefoon mee naar de wc nemen dat meer dan de helft ja zou zeggen!

Als ik geen telefoon heb dan voel ik me naakt.

Toch moet ik ook eerlijk toegeven dat ik het soms ook erg prettig vind om eens een avondje mijn telefoon op stil te zetten. Geen social media, geen telefoontjes, smsjes of Whatsapp. Zelfs even niet internetten. Een avondje helemaal uit! Heerlijk.

Stiekem vind ik het ook wel heel leuk om zo nu en dan een nieuwe hoesje voor mijn telefoon te hebben. Om het weer even anders te maken.

Zo heb ik nu een nieuw hoesje;

HOESJE

JUST SAYING!!!!!!!!!!

                               #Kris Jenner.

With love ♥ N.

