Tags

 

vaseline

 

Niets is lekkerder dan je huid verzorgen. Wat overigens ook heel belangrijk is… Een bodylotion is daarbij essentieel. Nu heb ik – ja, ja, raar maar waar – daar echt een hekel aan. Kom je net helemaal schoon en droog uit de douche of nog beter uit bad, smeer je je net gescrubde huidje in met een heerlijke bodylotion en dan ja hoor; plak je en ben je weer helemaal nat door die oh zo heerlijke bodylotion. Die moet dan weer intrekken met als gevolg dat ik 10 minuten lang als een vogeltje zwaaiend met mijn armen en benen op de bovenverdieping van ons huis rond huppel. Zelfs ondanks dat mijn huid ervan houdt en ik dus uiteindelijk ook, vind ik het gewoonweg vre-se-lijk. Het kost alleen maar tijd.

Ik was dan ook heel blij toen ik de Vaseline Spray & Go zag staan in de winkelschappen en heb hem direct gekocht. FANTASTISCH. Insmeren is niet meer nodig, je bent niet meer nat/ plakt niet meer, je kan gelijk verder.

De naam zegt het eigenlijk al; Spray & Go. Je sprayt de bodylotion over je lichaam. Nadat je dit hebt gedaan hoef je het maar heel kort even in te wrijven. Één keer eroverheen is echt genoeg. Het voelt niet vet en heel dun. Je merkt ook dat het al zo goed als ingetrokken is op het moment dat je het wil gaan in wrijven. De spray heeft trouwens een hele subtiele geur.

Wat ik ook een ideaal aspect vind aan de spray is dat er geen losse dop op de spray zit. Door de draaien aan de bovenkant kan je de spray gemakkelijk openen en sluiten.

Kortom, Vaseline Spray & Go is een echte uitkomst en musthave! Sprayen, snel inwrijven & Go!!

With love ♥ S.

