Tags

, ,

Romantiek… Zwijmel… Zwijmel… Tot op een zekere hoogte ben ik best bereid toe te geven dat heel veel vrouwen zich krampachtig aan een filmbeeld blijven vasthouden. Je wordt niet om middernacht omgetoverd tot een prinses, verliest niet je glazen muiltje en een zekere prins op het witte paard gaat vervolgens heus niet stad en land af om jou te vinden.

Dit neemt echter niet weg dat ik van mening ben dat liefde en romantiek zeker wel bestaat en dat het ook geuit moet worden. Ik denk dat er (te) vaak harten worden gebroken of relaties geeneens een kans krijg, laat staan tot stand komen, doordat woorden niet worden uitgesproken of daden niet worden verricht. Daarom; als je om iemand geeft, van iemand houdt: vertel het aan diegene!

Het zit hem in de kleine dingen. Uit eten in een romantisch restaurantje, een mooi hotelletje, een stedentrip naar Parijs; super romantisch.. Zeker doen! Ik hou ervan! Maar het is niet nodig altijd zo groots uit te pakken..

Je kunt ook eens iets persoonlijks in elkaar knutselen. Zo kun je hieronder zien wat ik laatst in elkaar geknutseld heb. Heel klein, simpel, kost je vrijwel niets en toch zo romantisch! Op de laatste “pagina” heb ik natuurlijk wel even genoteerd dat er veel meer dan 52 redenen zijn waarom ik van hem hou..

52

With love ♥ S.

