Tags

, ,

Het kan aan mij liggen hoor… Ik ben nou eenmaal nogal lomp.. Maar voor het gemak ga ik er eventjes vanuit dat meer mensen er last van hebben.

Bijna iedere keer als ik een citroen uitknijp spuit er citroensap in mijn oog, komen er pitjes mee of komt er veel te veel uit. Heel irritant. En ja, ik heb wel eens overwogen een flesje citroensap te gebruiken. Ik hou er simpelweg niet van. Vers uit van de pers (nou ja, uit de citroen dan) heeft gewoon mijn voorkeur. Ik heb ook weleens gewoon een elektrische pers gebruikt, maar dan moet ik die eerst uit de kast pakken, vervolgens in het stopcontact, persen en dan weer gaan afwassen aangezien dat ding niet in de vaatwasser kan. Teveel werk natuurlijk..

Nu liep ik laatst bij de Xenos en kwam ik deze super handige citroenpers tegen voor 2 euro. KOPEN, KOPEN, KOPEN!

 

CITROEN

Toen ik het doosje opende voelde ik toch een lichte teleurstelling.. Het doosje was zo goed als leeg en er zat alleen een soort siliconen citroen in. Is dit het nou dacht ik… Onzin natuurlijk want het op het doosje staat ook niks anders.

Maargoed.. Ik heb het uitgeprobeerd en het is handy! Niet dat het de uitvinding van de eeuw is, maar het is zeker wel heel erg handig. Er komen geen pitjes doorheen en je hebt de controle over de hoeveelheid van het sap. Je moet alleen wel heel hard knijpen.

Als je vaak citroensap gebruikt is het zeker een musthave!

With love S.

