Tags

, , ,

Mijn haar is voor mij heilig. Zo heb ik dan ook weleens jankend bij de kapster gezeten nadat ze het verpest had. Hele korte laagjes die aan beide kanten van mijn gezicht anders afliepen en een pony die te kort was om überhaupt voor een pony door te mogen gaan. Ja, ik weet het; ben er totaal niet trots, maar ik, als vrouw, hou van mijn haar. Ik koop dan ook met grote regelmaat producten om mijn haar te verzorgen. Als er een nieuw product op de markt komt met een veelbelovend verhaal moet ik het natuurlijk uitproberen. Zo kwam ik nu Cloud Nine Magical Quick Dry Potion tegen.

Hair

De naam zegt het al. Het product beloofd dat je haar 50% sneller droogt. Een mooie bijkomstigheid is nog dat het product ook nog een UV bescherming, een gewichtloze conditioner en een verstevingingslotion bevat

Zelf heb ik lang en dik haar. Föhnen is voor mij echt een tijdrovende bezigheid ’s ochtends. Ik ben zeker wel driekwartier ermee bezig voordat mijn haar goed droog is. Vandaar dat ik het föhnen ook vaak oversla. Toch zou ik het het liefst elke dag doen. Mijn haar zit toch altijd net even beter als ik het geföhned heb, dan wanneer ik het gewoon laat opdrogen. En daarbij: “If your hair is done properly and you have on good shoes, you can get away with anything.”

Cloud Nine Magical Quick Dry Potion zou dan ook echt een uitkomst voor mij zijn.

Ik heb het product nu twee keer geprobeerd. De eerste keer heb ik het op mijn handdoekdroge haar gespoten en heb ik vervolgens mijn haar geföhnd. Ik was met 19 minuten ready to go! Zelfs sneller dan de beloofde 50% van de tijd! Ik had wel het gevoel dat mijn haar stroever aanvoelde. Maar ja, wat serum erin en dat was opgelost.

De tweede keer heb ik het op mijn handdoekdroge haar gespoten en heb ik vervolgens mijn haar laten opdrogen. Mijn haar was binnen nu wederom binnen no time droog, maar nu pluisde het ontzettend. Ook voelde mijn haar weer stroever aan.

Mijn conclusie is dat ik de Cloud Nine Magical Quick Dry Potion ideaal vind om te gebruiken voor het föhnen en eventueel stijlen of krullen, omdat het echt de droogtijd aanzienlijk verminderd. Wat dat betreft is het wel echt een musthave. Ik zou het niet meer gebruiken als ik mijn haar gewoon laat opdrogen. Van de conditioner en de verstevingslotion merk ik vrij weinig, maar daar gebruiken we dan gewoon één van de andere favoriete producten voor!

With love S.

