Tags

, ,

Whoehoe! Wij zijn door Isabel Christina (http://isabelcristinas.wordpress.com/) genomineerd voor de Liebster Award. Wat vinden wij het een eer om in onze eerste maand genomineerd te worden! Super leuk!

Hier komt ‘ie dan:

11 feiten over ons:

1. Wij zijn dolenthousiast!

2. Wij zijn twee lieve vriendinnetjes met een super hobby!

3. Wij vinden alles leuk waar we blij van worden!

4. Wij houden van gezelligheid!

5. Wij hopen met ons project (dat binnenkort online komt) de wereld iets mooier te maken.

6. Wij worden dol gelukkig van een meiden avondje!

7. Wij houden van films en series!

8. Wij zijn echte familie mensen!

9. Wij houden van de feestdagen!

10. Wij gaan heel graag gezellig uit eten en genieten van lekkere wijntjes.

11. Wij genieten van het leven!!

 

De vragen: 

1. Hoe lang ben je al aan het bloggen? 

N & S: Sinds 21 oktober 2013

2.Waarom ben je begonnen met bloggen?

N & S: Voor ons allebei geldt dat wij het op de eerste plaats heel erg leuk vinden. Zoals we weleens zeggen schuilt er in ons allebei een kleine overenthousiaste Amerikaan en dat wij dit kunnen delen via ons blog vinden we super.

3. Wat is je beste eigenschap? 

N: Enthousiasme

S: Doorzettingsvermogen

4. Wat is je grootste blunder?

N: Het is slecht om te zeggen, maar het is waar: ik kan geen grote blunder verzinnen die er echt uitschiet. Ik bega zo veel bunders dat ik het niet meer bij kan houden welke de grootste is. Ik ben een beetje lomp en daarom gaat het hier en daar wel eens fout. In de koffie zaak staan en de suiker zakjes leeg gooien. Zo kwam ik op een dag bij kantoor aan en toen kwam ik erachter dat ik het pasje van de parkeergarage vergeten was. Ik een collega gebeld om te vragen of hij met een pasje de garage open kon doen. Helaas had er op dat moment niemand een pasje van de garage bij zich. Na 15 minuten was er eindelijk iemand met een pasje en hij zou naar beneden komen. Na 5 minuten wachten op een plek waar ik voor het overige verkeer ontzettend in de weg stond, was de deur nog steeds niet open en werd ik door de politie verzocht om weg te gaan. Net toen ik weg reed ging de garage deur open! Balen! Snel een rondje rijden dan maar. Weer bij de garage aangekomen en was de deur weer dicht. Ik getoeterd…..maar niemand was er. Ik weer weg gereden en weer ging net de garage open. Ik mijn collega gebeld maar die had geen bereik in de garage. En een paar minuten later werd ik door hem gebeld waar ik nou toch bleef. Nou laten we nog 1 poging doen. En ja hoor eindelijk gelukt. Wat een opgave maar ik was in de garage. Eindelijk boven in kantoor me spullen weg gezet, ik haal mijn jas zakken leeg en wat haal ik daar uit? Het pasje van de parkeer garage!!!! Ongelofelijk stom eigenlijk!! En ik ben bang dat dit niet eens mijn echte grootste blunder is geweest.

S: Blunders maak ik echt aan de lopende band.. Ik denk dat ik ga voor het moment dat ik met krukken liep, mijn kruk klem kwam te zitten tussen de deuren van de tram, ik op mijn plaat ging en ik mijn kruk langzaam uit het zicht zag verdwijnen terwijl de kruk nog tegen wat mensen aankwam.. Daar stond ik best wel voor lul… Heb de kruk overigens wel weer heel teruggekregen!

5. Waar kun je niet zonder leven? 

N: Liefde, de mensen om me heen

S: Humor en mijn lieve vriendje(s) en vriendinnetjes.

6. Wat staat er bovenaan je wishlist?

N: Dat onze blog door andere gewaardeerd wordt en dat we mensen kunnen raken.

S: Op dit moment dat onze blog een groot succes mag worden!

7. Wat is jouw droom?

N: Dat ik een verschil kan maken.

S: Een heel liefdevol leven hebben. Ikzelf met mijn vriend, vrienden, vriendinnetjes en familie, maar ook alle andere mensen. Dat mensen echt gaan genieten van de kleine dingen en de mooie momenten. Dat iedereen veel gelukkiger wordt.

8. Wat is je favoriete webshop? 

N: Ik heb er zoveel!! Een van mijn favorieten is www.hippeshops.nl vanuit deze site kom ik vaak de leukste dingen tegen.

S: http://www.welikefashion.com

9. Wat is het mooiste moment uit je leven? 

N: Zonder enige twijfel de geboorte van mijn dochtertje Lisa. Uiteraard de bevalling opzich niet :-P maar daar na alles wel!

S: Pfoe.. Hele moeilijke vraag. Ik heb de afgelopen jaren zoveel mooie momenten gehad. Ik denk dat ik dan toch een beetje terug ga naar het begin van een reeks van mooie gebeurtenissen, naar een heel klein momentje. Het klinkt heel erg niet bijzonder, maar een lunch een paar jaar geleden met mijn vriend bij Staal. Ik had toen een vervelende periode achter de rug, waar ik niet al te veel over zal uitweiden, maar op dat moment besefte ik dat het allemaal goed was. Ook vroeg hij die lunch of ik met hem wou gaan samenwonen. Krijg nog steeds kriebels als ik aan dat moment terug denk. Sinds dat moment ben ik alleen maar vooruit gegaan. Ik denk dat dat moment echt een realitycheck is geweest en dat ik heel veel mooie moment aan dat moment te danken heb.
10. Wat is het duurste item dat je ooit hebt gekocht? 

N: Mijn spiegel reflex camera van canon. En daar ben ik nog steeds superrrrr blij mee!

S: Ik denk dat je een huis niet echt een item kan noemen en zal de meubels ook even niet meetellen… Dan denk ik de Sony VAIO® Duo 11. Een veel, maar dan ook veeeeel en veeeeeeeel, te duur cadeautje voor het vriendje omdat ik zo trots op hem was (en ben natuurlijk). Gelukkig is hij er wel heel blij mee.
11. Naar welke plek op aarde zou je graag ooit naartoe willen?

N: Antartica

S: Het Roze Meer of Lac Retba

Onze vragen:

1. Waarom blog je?

2. Omschrijf jezelf eens in 3 woorden.

3. Wat is voor jou genieten?

4. Wat is jouw guilty pleasure?

5. Liefde of lust?

6. Waar zie jij jezelf over 10 jaar?

7. Wat is jouw lievelingsfilm?

8. Wat vind jij een absolute musthave?

9. Wat is jouw mooiste herinnering?

10. Op welke blog ben jij het meest te vinden?

11. Wat is jouw lievelingsgerecht?

De door ons genomineerden zijn:

1. Inside City Guide (http://inside-city-guide.com/)

2. Kaoutar schrijft (http://kaoutarschrijft.wordpress.com/)

3. Villa Talk (http://villatalk.wordpress.com/)

4. Liezie Blogt (http://liezieblogt.wordpress.com/)

5. wENJOY! (http://wenjoylifestyle.wordpress.com/)

6. Er was eens een blog (http://erwaseenseenblog.wordpress.com/)

7. Yummy Mommy Blog (http://yummymommyblog.wordpress.com/)

8. Linda’s Lifestyle (http://linnslifestyle.wordpress.com/)

9. Eline (http://elineboot.wordpress.com/)

10. Rebels maar Romantisch (http://www.rebelsmaarromantisch.nl/)

11. Aura van Beek (http://auravanbeek.wordpress.com/)

With love N & S.

