Tags

, , , , , , ,

time1

Voor de 1e  verjaardag van mijn dochter wilden we iets speciaals doen.

Natuurlijk qua feest en taart en dergelijke, maar ik wilde iets ook voor haar hebben waar ze later nog iets aan heeft.

Ik heb dit even met Google overlegd en samen hadden we een top idee.

Een schatkistje, daarin zouden we al haar “eerste keren” bewaren.

Ik heb toen een schattig klein blank schatkistje besteld, heb zelf een kleurtje laten mengen bij de bouwmarkt en dat was de basis voor het idee. Ik was van plan om haar naam op het schatkistje te zetten, totdat ik bedacht dat het wel erg leuk zou zijn als we haar hand- en voetafdruk op het schatkistje zouden zetten.

Vervolgens zat ik me te bedenken wat we dan in het schatkistje konden doen van haar eerste verjaardag. Iets waar ze als ze 30 is naar zal kijken en zal zeggen: “WOW mam wat leuk zeg!”

Ik denk dat ik het gevonden heb. En wel in een heel simpel briefje. Een briefje met een mooie foto van haar met daarop de vragen:

Wat vind jij van mij?

Wat wens je mij?

Dit hebben we door iedereen op haar verjaardagfeestje in laten vullen en in het schatkistje laten doen. Tot op heden hebben wij ook zelf de briefjes nog niet gelezen. Dit is voor Lisa als zij dat wil.

Ik vond het heel erg leuk om te maken en iedereen die het ziet is er altijd erg over te spreken, dus moet dan wel goed zitten denk ik.

 time 4time2 time 3

With love ♥ N.

