Tags

, ,

Het komt best regelmatig voor dat ik gezellig met mijn vriendinnen aan tafel zit te wijnen en dat we in de war raken met welk glas nou van wie was. Geen probleem eigenlijk, want drinken uit elkaars glas doen we toch wel.. Maar toch, je eigen glas is van jou en dat is toch het fijnst.

Nu kwam ik op Pinterest een super handig idee tegen. De onderkant van je wijnglas in de krijtverf onder dompelen en daarna op laten drogen. Degene die het glas gebruikt kan nu gewoon zijn of haar naam erop schrijven! EASY!

Dit moest ik natuurlijk even zelf uitproberen. Zie hier het resultaat:

20131105_220549

Ik vind het er zo leuk uit zien! Ik denk overigens niet dat we elke keer onze naam op zullen schrijven, maar dat het kan is super handig en het ziet er ook nog eens ontzettend leuk uit.

Je kan er ook leuke/mooie/inspirerende woorden opschrijven natuurlijk!

collage_20131105221647819_20131105222217178With love ♥ S. 

