Tags

, , , ,

Chocolade.. Tsja.. What can I say? WE LOVE IT!

Vrouwen en chocola zijn onafscheidelijk.. Een heleboel vrouwen zijn er gek op.

Bij mij persoonlijk valt het nog mee, denk ik. Ik ben er niet op verkikkerd, maarrrrrr… Ik heb wel mijn momenten van; I need chocolate.. NOW! En dan wil ik ook veel. Heel veel.

Het ergste is nog dat ik dan geeneens genoegen neem met een reep chocola van de supermarkt, maar dat ik het liefst echt naar de chocolaterie wil en dan het allerliefste naar De Bonte Koe. Heerlijk de chocola daar!

Soms ga ik toch maar naar de supermarkt. Als ik dat doe, maak ik meestal zelf iets met chocola. Zo heb ik nu Chococorn gemaakt! Echt super simpel en super lekker.

ch 1

Het is simpelweg een kwestie van een reep pure chocolade (kan natuurlijk ook melk of wit) even au bain-marie smelten en vervolgens een vol handje cornflakes er doorheen mengen. Kleine hoopjes maken op bakpapier en laten harden in de koelkast.

Wat ik deze keer extra heb gedaan is een heel klein scheutje bruine rum door de chocola heen.. Dat geeft het echt een winters smaakje.

Zo vind ik het ook heel lekker om er scheutje Southern Comfort doorheen te doen. Het sinaasappelsmaakje maakt het dan zo kerstachtig.

Ik doe ook regelmatig in plaats van cornflakes walnoten door de chocola of wat cranberry’s!

Er zijn echt eindeloos veel mogelijkheden die jouw chocolademomentje net even naar een hoger niveau kunnen tillen! Neem je verwenmomentje, GENIET!

With love ♥ S. 

