Tags

, , , ,

baby1

Rust, regelmaat en reinheid zijn de belangrijkste dingen voor je baby.
Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je daarvoorHoe krijg je het nou zo dat jij en je baby samen een goed schema krijgen?

Heel lastig, soms gaat het op gevoel en klikt het gewoon. Maar anders zou ik het boek De tevreden baby aanraden.

Ik kreeg de tip over dit boek van mijn broer en ik was in eerste instantie een beetje sceptisch. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven en het werkt echt. Mijn dochter sliep beter, was vrolijker en deed niet zo moeilijk.

In dit boek staan voeding- en slaapschema’s voor je baby tot ongeveer 1 jaar. Deze schema’s moeten je baby helpen om goed de nacht door te slapen.

Persoonlijk vond ik het te strak en heb ik het met een schepje zout genomen. Een half uurtje of uurtje eerder of later moet best wel een keertje kunnenMaar dat dit boek een uitkomst is dat is zeker.

Leuke weetjes en feitjes. Het beantwoord gewoon vaak de vraag; wat nu? Moet haar slaapschema verandert worden? Wat moet ik doen? Helppppp!!

Klein tipje dus voor als je op zoek bent!

#Detevredenbaby

With love N.

