Tags

, , , , , , , , ,

De perfecte salontafel vinden vond ik werkelijk het moeilijkste wat er was toen we ons huis aan het inrichten waren. Ik heb mijn vriend echt naar meer dan 50 woonzaken meegesleept en dan heb ik het nog geeneens over alle webwinkels die we hebben bekeken.

Uiteindelijk hebben we de tafel, net zoals de eettafel, zelf ontworpen en hem laten maken van steigerhout. Dit is hem geworden:
salon1

We zijn echt onwijs blij met de tafel. Ik ben er nog steeds heel erg happy mee. Hij past perfect bij de sfeer in ons huis en hij is ideaal met de ruimte eronder. Het formaat is ook echt top, maar ja, dat hebben we dan ook zelf uitgekozen.

De reden dat ik deze blog nu schrijf is dat ik een paar weken geleden bij mijn vriendin kwam en zij had een nieuwe salontafel. Deze tafel:
salon2salon3

Nou, dit is toch super leuk?! Ze is gewoon doodleuk naar de bouwwinkel gereden en heeft daar om een pallet gevraagd en heeft deze voor niks meegekregen. Vervolgens heeft ze er vier wieltjes aan vastgemaakt en KLAAR-IS-KEES! Super simpel en zo leuk!

Mocht je een hogere tafel willen, dan kan je er gewoon nog een pallet opzetten.

Zo zie je maar weer… een beetje crea denken kan je een hoop leuke dingen opleveren en een hoop geld besparen.

With love S. 

