Tags

, , , , , , , ,

babyf1

Het is nu eenmaal een feit dat veel kindjes huilen als ze in bed liggen. Om wat voor reden dan ook.

Hoe jong ze ook zijn proberen ze erachter te komen wat ervoor nodig is om ervoor te zorgen dat papa of mama ze toch uit bed komt halen.

Zeker bij een pasgeboren baby, en je bent ouders voor de eerste keer, is de verleiding groot om even te gaan kijken en eventueel te troosten.

Een kindje leert hiervan. Hiermee zeggen wij als ouders eigenlijk dat het ok is dat ze eerst huilen en dan komen papa en mama je er wel uit halen.Tenminste dat leert mijn ervaring.

Een geweldige uitkomst is een babyfoon met camera.
Zelf hebben wij de Luvion Grand Elite!
http://www.luvion.nl/

Fan-tas-tisch! Ik kan niet meer zonder! Het is een kleine investering, maar het is het geld meer dan waard.

In de eerste week na mijn dochters geboorte kon ik mijn bed niet uit door bekkeninstabiliteit. Ik had er wel echt veel moeite mee dat ik niet even kon kijken hoe ze lag te slapen.

En daarmee dan gelijk stiekem controleren of ze nog wel ademde, dat zal ik eerlijk toegeven.

Gelukkig hadden we deze babyfoon. Ik kon gewoon de babyfoon aandrukken en kon haar heerlijk zien slapen! Het gaf mij een enorm gerust gevoel.

Ook met het huilen is het een uitkomst. Als ze huilt terwijl ze in bed ligt dan kijk ik op de babyfoon of alles goed gaat, zet vervolgens het geluid uit en laat ik haar maar beetje uithuilen.

Dit heeft super gewerkt! Zo goed dat ze nu nagenoeg bijna nooit huilt als ze in bed ligt. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik een van de eerste zou zijn die stiekem bij mijn kind gaat kijken als ze een kick geeft. Deze babyfoon heeft me ervan weerhouden dat te doen! SUPER!!

Je kan het schermpje zelf aan en uit drukken. Als je hem uitdrukt dan schiet hij vanzelf aan wanneer je kindje een geluid maakt. Uiteraard zit er ook geluid bij.

Er staan ook wat slaapliedjes op.

Het geeft ook in het donker goed beeld, dus te allen tijde kan je je kindje goed zien.

Ik zeg kopen dat ding!! Maak het jezelf makkelijk. Want dat is het gewoon. Al die snufjes schaffen we aan om het voor ons zelf ook zo makkelijk mogelijk te houden, wat uitdraait op minder strijd met het kind wat het voor het kind ook allemaal veel makkelijker en beter maakt. Al met al;  WIN-WIN!!

With love N. 

