Tags

, , , , , , ,

ont1

 

Soms heb je gewoon even wat behoefte aan een beetje ME TIME.
Is het door werk, een druk leven, kinderen of stress, iedereen heeft er behoefte aan!
Ik probeer 1 avondje per week een beetje ME TIME te hebben, zodat ik eventjes kan genieten van een beetje rust of wat tijd voor dingen waar ik anders niet aan toe kom.
Vaak ga ik dan eventjes heel in bad liggen.
De lichten in de badkamer een beetje gedimd.
Een paar kaarsjes aan.
Een lekkere badschuim in het bad van Rituals voor een lekker geurtje en lekker veel schuim en laat het water maar lopen.

ont2Nog even een muziekje aan zetten, wijntje of theetje erbij en ik ben er klaar voor!
Ik kruip dan het half gevulde bad in. Ondertussen ga ik dan net op dat ene badeendje van mijn dochtertje zitten die ik over het hoofd gezien had….. AUW!
Ik ga lekker onderuit liggen, doe mijn ogen dicht  en stop mijn tenen onder het warme stromende water zodat mijn voeten lekker warm worden en omdat ik het gewoon een lekker gevoel vind!
Minimaal het komende uur is voor mij!
Soms pak ik er iets te lezen bij en soms ga ik internetten of bloggen. Het is maar net waar ik zin in heb, soms in helemaal niets!

ont3

Totale ontspanning! Dat is toch wat we allemaal willen?! Probeer het voor jezelf te regelen! Je hebt het verdiend! Een keertje een avondje je telefoon uit, geen e-mails, geen internet, geen sms, geen whatsapp, geen social media en geen belletjes….. een paar uur helemaal niets en je bent als herboren.

Enjoy it!!!!

With love N.

 

