Tags

, , , , , , , , ,

Ik heb al eerder een blog geschreven over mijn DIY schilderijtjes: https://bloginfinitylifestyle.wordpress.com/2013/10/21/do-it-yourself/. Ik zal jullie dan met deze blog ook niet teveel vermoeien met hoe en wat.

Het principe van het kerst schilderijtje is eigenlijk hetzelfde, alleen heb ik nu een bus spuitverf gebruikt om de basis kleur aan te brengen.

ch1Echt super handig. Ik ben eventjes op het balkon gaan staan en heb het doek (van de Action) snel ingespoten. Echt maar een werkje van 5 minuutjes. That’s it. Ik heb gelijk eventjes op de randen van het schilderij wat nep sneeuw gestrooid en heb het doek vervolgens een uurtje laten drogen.

Nu was het alleen nog een kwestie van een tekst op het schilderij schilderen. Deze keer heb ik wederom gekozen om de tekst met vanuit de losse hand aan te brengen. Ik blijf dat toch persoonlijker/leuker vinden. Het heeft iets.

Ik heb gekozen voor de tekst: “Believe in the magic of Christmas”. Een mooie tekst vind ik zelf, omdat voor mijn gevoel bij heel veel mensen de “magie” mist. Ik probeer die magie te bewaren. Ik hoop elke kerst opnieuw op sneeuw. Op kerstochtend kijk ik dan ook standaard als eerste uit het raam. Ik denk terug aan het afgelopen jaar en denk aan alle dingen waar ik dankbaar voor ben. Elk jaar probeer ik ook iets goeds te doen voor de armen. Al moet ik daar dit jaar nog iets voor vinden… maar dat gaat helemaal goed komen! Iedereen moet kerst natuurlijk op zijn of haar manieren zien, maar ik hoop stiekem gewoon dat de kerstmagie er altijd zal zijn.

Het resultaat:

ch2 ch3Ik ben er echt heel blij mee!

Laat de sneeuw maar vallen!!!

With love ♥ S. 

