Tags

, , , ,

Stichting Pink Ribbon vraagt aandacht voor borstkanker. Er sterven dagelijks 9 mensen in Nederland aan de gevolgen van borstkanker. Mij, als jonge vrouw, bekruipt een gevoel van angst als ik hieraan denk.

Het grootste deel van het geld wat Pink Ribbon binnen haalt gaat naar wetenschappelijk onderzoek. Iets wat ik heel belangrijk vind. Hopelijk wordt er ooit iets ontdekt waardoor er veel minder mensen – en als het zou kunnen natuurlijk niemand meer – met deze vreselijke ziekte te maken krijgen.

Je kunt Pink Ribbon op verschillende manieren steunen bijvoorbeeld door donateur te worden of een evenement te organiseren. Één van de manieren is door de door Pink Ribbon gemaakte producten zoals bijvoorbeeld de leuke armbandjes te kopen. Hiermee steun je Pink Ribbon op financieel vlak, maar vraag je ook nog eens aandacht voor de stichting. Een ieder die het product ziet denkt toch even bij zichzelf… Pink Ribbon! En hopelijk zet je de mensen hiermee aan het denken.

Wat ik een ontzettend leuk product vind en dan ook heb gekocht is de Pink Ribbon agenda 2014! Een super leuke roze agenda die ook nog eens ideaal is. Het elastiekje eromheen, de harde kaft, de ringband en het handige opbergvakje achter in de agenda maken het voor mij de perfecte agenda! Ook de vele motiverende mooie teksten in de agenda vind ik prachtig. Maar het mooiste van de agenda is natuurlijk dat je hiermee Pink Ribbon en daarmee het wetenschappelijk onderzoek steunt.

You better think pink!

image

With love ♥ S.

