Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

review 1

In gedachten dwaal je wel eens af naar de dingen die de afgelopen tijd zijn gebeurd. Leuk of niet je draagt het allemaal met je mee en maakt jou de persoon die je bent. Het voelt dan vaak ook heel fijn als je je afgelopen jaar eens opsomt. Zo kan het zijn dat je erachter komt dat je afgelopen jaar niet eens zo slecht was als je dacht en dat je eigenlijk wel heel veel leuke positieve dingen hebt mee gemaakt.

Zo dacht ik ook eens een review te maken van mijn afgelopen jaar. Een jaar met flinke verliezen en tegenslagen, maar ook een jaar met heel veel prachtige momenten die ik nooit meer zal vergeten.

Hier mijn review over 2013………

Ik begin net met typen en neem zo mijn jaar door. Terwijl ik begin realiseer ik mij dat dit een hele lange blogpost gaat worden als ik alle leuke en bijzondere momenten moet benoemen.

Inmiddels heb ik me dan ook bedacht. Dat ga ik niet doen. Niet op die manier, maar wel een stukje korter.

En eigenlijk is het meer een Thankful blogpost aan het worden, wat ik eigenlijk wel fijn vind. Er is zoveel om dankbaar voor te zijn.

review 2

Ik ben ontzettend dankbaar voor mijn familie die in goede en in slechte tijden altijd voor ons klaar staan! NO QUESTIONS ASKED!! Waarmee we kunnen lachen, huilen, discussiëren, ruzie zoeken, maar vooral het weer kunnen goed maken!

Dankbaar ben ik ook voor mijn vrienden en vriendinnen, zonder hun steun en geduld had ik sommige dingen wellicht niet zo kunnen verwerken. Ook ben ik ontzetten dankbaar voor de top avonden die we geregeld hebben. Gezellig eten, borrelen, meiden avondjes uit en lekker stappen! Ik geniet ervan!

Dankbaar voor mijn vriendje! Dankbaar omdat het een schatje is, ondanks dat ik hem wel eens achter het spreekwoordelijke behang wil plakken. Hij is er altijd voor me door dik en dun! In voor- en tegenspoed (HINT HINT!!). Maar hij kan mij ook flink de les lezen, wat ik ook helaas wel eens nodig heb. Zelfs daar ben ik dankbaar voor.

En mijn dochter… Lisa. Heeft allermeest ben ik dankbaar voor haar! Gewoon omdat ze er is! Iets wat niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is helaas. Het is z’n mooi wonder.  Mijn kostbaarste bezit. Hoe rot ik me ook voel of wat voor vervelende of ernstige situatie zich ook heeft voorgedaan. Zij trekt me eruit zonder dat ze het zelf eigenlijk weet. Een simpele lach, of het horen van haar stem maakt mijn dag al goed. En dan maar niet te spreken over haar ondeugende gezicht! Die doet helemaal wonderen!

Dankbaar voor ons mooie huis.
De mogelijkheid om leuke dingen te kunnen doen en op vakantie te gaan.

En ontzettend dankbaar voor alle mensen die hun leven met mij/ons willen delen en dan ook een deel uit willen maken van ons leven.

review 3

Simpelweg gezegd ben ik gewoon DANKBAAR!! Voor alles wat we hebben en iedereen met wie we het mogen delen. Ik ben happy!! Vooral omdat ik dit nu aan het typen ben. Ik hoop (en dat kunnen ze maar beter doen ook! ;-p) dat de mensen die ik benoem dit lezen en hiermee misschien alleen maar meer beseffen hoeveel ze voor mij en ons betekenen. Bedankt allemaal!!

review 4

PHOE best een opluchting!

Doe mee en schrijf jou review of schrijf waar je allemaal dankbaar voor bent!

review 5With love ♥ N.

