Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

wishlist 1

2014… Nieuwe ronde nieuwe kansen. Vaak een moment om te denken dat je dingen dit jaar eens anders gaat doen. Ook wij hebben zo onze wensen en voornemens voor het nieuwe jaar. Het zijn meer onze dromen, wensen, hopen en verwachtingen voor 2014. Onze wishlist:

S:

– Blog echt tot een groot succes krijgen
– Afstuderen
– Een nieuwe job vinden en daarvoor keuzes maken
– De liefde koesteren
– Duimen dat we gaan verloven
– Zelf kreeft maken
– Een zeehondje Pieterburen aaien en helpen
– Met dolfijnen en haaien zwemmen
– Een taart van minstens 7 lagen maken die helemaal perfect is en er dan inspringen
– Reizen door Italië met het vriendje
– Genieten en snowboarden zoveel als ik kan tijdens de wintersport
– Zorgen dat de verjaardagsverrassing voor vriendjelief lukt
– Met oma naar Istanbul
– Hopelijk weekend of weekje weg met vriendinnen en dan het allerallerliefst weer naar Ibiza
– Bowlen like the old days
– Meer tijd met mijn geestelijk gehandicapte tante doorbrengen
– Een grote surpriseparty organiseren
– Hopen dat ik en mijn moeder weer door één deur kunnen
– Eindelijk mijn motorrijlessen weer oppakken en rijbewijs behalen
– Meer praten over mijzelf
– Citytripje Schotland
– Justin Timberlake aanraken, gewoon omdat het kan
– 72 uur SATC kijken
– Cursussen afronden
– Het oude huis verkopen
– Heel veel en veel meer dingen met vrienden en vriendinnen doen
– Jimmy Choo’s kopen
– Weer nagels laten zetten en bijhouden
– Een paar keer helemaal tot rust komen in een Landal huisje met sauna in the middle of nowhere
– Minder tijd steken in mensen die het niet verdienen althans niet terug geven
– Meer contact met familie onderhouden
– Van alles, maar dan ook alles genieten
– Zelfs in negatieve dingen de positieve dingen zien
– De kerstboom op 14 oktober neerzetten
– Een groot kerstfeest geven, maar dan ook echt groot met dresscode en aller erop en eraan
– Regelmatig spelletjesavonden
– Vrijwilligerswerk doen
– Een manier verzinnen om vriendjelief te bedanken voor alles in 2013, wat vrij onmogelijk is
– Één festival met vriendjelief en friends pakken
– 2013 accepteren en blij zijn met de persoonlijke verbeteringen
– Een kattenmand van steigerhout maken en heel mijn lijst met DIY’s uitvoeren
– Een blogkamer maken van de studeerkamer die niet gebruikt wordt
– Al mijn kleding uitzoeken en alles wat weg kan ook daadwerkelijk weggooien/weggeven aan het goede doel
– Mijn boek afmaken
– Leren dingen en mensen los te laten
– Een heleboel romantische dingen doen
– Abseilen
– Racen
– Een vlechtcursus volgen
– Vooruit kijken, maar vooral in de zin van DOEN en niks laten, want later kan het misschien niet
– Afgaan op mijn gevoel, dat freaky genoeg tot nu toe altijd is uitgekomen
– Meer genieten van de kleine dingen
– Gewoonweg echt gelukkig zijn

N:
– Veel meer zelf vertrouwen krijgen
– Dingen echt doen in plaats van ze alleen maar bedenken en erover fantaseren
– Veel, veel meer vrijwilligerswerk doen
– Mensen inspireren
– Een keertje mindfulness proberen
– Beter leren vergeven: “As I walked out the door toward the gate that would lead to my freedom, I knew if I didn’t leave my bitterness and hated behind, I’d still be in prison.” – Nelson Mandela
– Stedentripjes maken met mijn vriend.  Rome, Barcelona & London zijn de favorieten.
wishlist 2

– Columniste worden/artikel in een tijdschrift schrijven
– Beter leren koken en 1 x per week iets nieuws proberen te maken
– Een kinderboek schrijven
– Eindelijk het foto album van mijn dochters eerste jaar maken (schaamtevol!!)
– Figureren in een film
– Naar een glamour feest gaan
– Een motorrijles nemen om misschien te snappen waarvoor mijn vriend het zo leuk vind

wishlist 3

– Dezelfde achternaam als mijn dochter krijgen, of op z’n minst verloven
– Een koe melken & een dag of een weekend op een boerderij door brengen
– Bloed doneren
– Auswitch bezoeken
– Een tijdcapsule begraven met vriendinnen en over 10 jaar opgraven
– Genieten van de kleine dingen in het leven
– Veel meer foto’s maken en overal een mooi album van maken
– Fotoreportages maken
– Mijn dromen durven volgen
– Mijn gevoelens veel meer durven uiten
– Anderen helpen hun dromen te doen uitkomen
– Mijn vrienden en familie veel vaker vertellen of laten zien hoeveel ze voor me betekenen
– Mijn enthousiasme niet meer bedwingen
– Blog tot een topper maken
– Een Macbook kopen
– Nog veel en veel meer leuke dingen doen met mijn super gezinnetje
– Aanvaarden dat ik komend jaar 30 wordt en hier een knalfeest voor geven
– Mijn streef gewicht behalen en dan een complete nieuwe garderobe aanschaffen
– Simpelweg genieten! Van alle grote en kleine dingen die het leven te bieden heeft
wishlist 4

With love N & S.  

 

