Tags

, , , , , , ,

mari 1

Make-up en haaradvies van een van Nederlandse bekende make-up artist, klinkt top toch? En dat is het ook! Welke vrouw wil dat nou niet? Make-up wordt tot in details besproken en je kon zelfs uitgekozen worden als “voorbeeld”.

Wat je moet doen bij hangende oogleden? Of welke kleur past het beste bij bruine ogen of bij blond haar. Alle vragen die je maar hebt komen aan bod.

Mari van der Ven en zijn assistent (tevens zijn vriend) lopen de gehele avond door het publiek om de vragen te beantwoorden. Mari komt bij jou kijken en geeft je echt persoonlijk advies en in sommige gevallen heeft hij de dames mee het podium op genomen en ze het verschil laten zien wat iedere keer weer verbluffend was. Een soort before and after momentje.

In de pauze stonden er een aantal dames ons op te wachten om tips te geven over make-up, haar en alles wat maar met beauty te maken heeft. Zo kon je ook een nieuw soort tanningspray proberen, het verschil zag je echt meteen. Veel meiden liepen dan ook rond met een Ibiza tintje.

Er was ook een mogelijkheid om een huidanalyse te doen/krijgen. Een paar professionele dames van dermatologie stonden paraat om een ieder persoonlijk advies te geven over hun huid. Ze moesten hier dan wel even door de make-up heen kijken, maar zo goed en kwaad als ze konden gaven ze hun advies.

Mijn advies was dat mijn huid onder mijn ogen wat aan de droge kant was en ik kreeg wat lekkere zalfjes mee om te proberen. Zalfjes die ik waarschijnlijk toch niet koop, maar ik moet zeggen; het is super! Het voelt goed, het is zacht en ik heb de indruk dat het echt werkt! Dus wie weet.

Aan het eind van de avond kregen we een goodiebag mee naar huis. Mari zei al dat het een rijkelijk gevulde goodiebag zou zijn en daar heeft meneer Van der Ven totaal niet over gelogen! Een top goodiebag!!! Een goeie BB crème, haarlak, nagellak, lippenstift, proefpakket met crèmes en heel belangrijk een boekje met make-up tips! In het boekje staat feitelijk alles wel wat je tijdens de experience ook besproken hebt. Dus thuis kan je alles nog een rustig nalezen en uitproberen. 

mari 2

Er was een klein minpuntje aan de avond en dat was dat ze geen grote schermen hadden waarop we alles van dichtbij hadden kunnen zien. Dat had wel heel fijn geweest. Een soort close up op groot scherm en iedereen had het gezien. Buiten dat was het een top avond en is het gewoon hartstikke leuk om eens naar toe te gaan met vriendinnen.

Je houdt er ook nog wat leuks aan over!

Mijn manier van make up aan brengen is wel veranderd. We hebben van Mari geleerd, eerst je ogen dan je foundation. Klinkt eigenlijk heel logisch, maar zo deed ik het niet. En de trend van het moment…… Lila!

Één van de tips van Mari was goede make-up te gebruiken. Hij benoemde een aantal merken, maar eentje sprong er echt uit voor mij. Kardashian Beauty! En aangezien ik de Kardashian’s helemaal leuk vind heb ik gelijk wat op mijn kerstverlanglijstje gezet. Ik heb een heel mooi stukje make-up gehad en daar ga ik heerlijk van genieten. Ik ga ook de mascara halen, maar verbazingwekkend genoeg verkopen ze dit merk bijna nergens in Nederland. Dus dat wordt bestellen. En met een beetje geluk kan dit via de website van Mari! Helemaal happy!!

mari 3

Kijk zelf eventjes op : http://www.mariexperience.nl

Veel plezier bij de Mari Experience!

With love N.

 

 

