Tags

, , , , , , , ,

Vorige week, 27 december jl., was vriendjelief jarig. Wat in principe natuurlijk ieder jaar al slecht uit komt zo tussen de feestdagen in, maar ja dat is nu eenmaal zo. Ik hou van dingen vieren. Het liefst zou ik elke verjaardag, maar ook de allerkleinste dingen vieren met vrienden, familie, hapjes en drankjes. Helaas is het vriendje niet zo van zijn verjaardag vieren. Volgens mij heeft ie het er gewoon moeilijk mee dat hij richting de 30 gaat haha. Hij ontkent dat overigens wel…

Nog erger; hij moest ook nog eens werken op zijn verjaardag. ’s Avonds wou hij verder niks, niet uit eten, geen cadeautje, niks. Hij moest de dag erna ook werken namelijk.

In ieder geval geen feestje dus, bah. We zijn wel een weekje weg geweest voor zijn verjaardag en ik heb natuurlijk nog wel een cadeautje en een verrassing in petto (kon mezelf weer niet inhouden), maar daar moet hij nog vijf weken op wachten…

Om het toch ietsjes anders te maken dan elke avond heb ik een gezellig etentje thuis voorbereid met een flesje wijn, heel veel kaarsjes en de Top 2000 op de achtergrond aan. Natuurlijk heb ik hem wel een heel klein cadeautje alvast gegeven en hem laten weten dat er nog een verrassing volgt over vijf (toen nog zes) weken tijdens de wintersport.

Naast de vele kaarsjes heb ik wat foto’s van ons van leuke, mooie momenten afgedrukt en deze met een lintje aan de kroonluchter boven de eettafel gehangen.

1 11 111Zo was het toch net even ietsjes bijzonderder. Het gaf echt een heel leuk effect. Tijdens het eten bekijk je dan toch de foto’s en komen er herinneringen boven. Hij vond het heel leuk en vond me heel “schattig”… Dus het was in ieder geval geslaagd en we hebben een hele gezellige avond samen met qualitytime gehad.

Maar toch; ik zeg weer een feestje volgend jaar!

Wat overigens ook een heel leuk idee is, is foto’s met ballonnen ophangen. Bijvoorbeeld boven het bed of de trap! Dit zag ik laatst op Pinterest voorbij komen. Heel leuk ook!

With love ♥  S. 

