Tags

, , , , ,

momy1

Teveel gesnoept in december. Al die lekkernij; het is killing voor je figuur! Dus tijd om die extra kilo’s er af te werken. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al niet helemaal meer op gewicht was dus wordt een flinke workout! En met alleen gezond eten ga ik het niet redden…..been there …done that!!

Dus het wordt tijd voor de sportschool! Ik moet zeggen dat ik het echt een opgave vind om er heen te gaan. Ik weet dat als ik geweest ben ik het heerlijk vind en veel meer energie heb. Het is ook niet zo zeer het sporten zelf waar ik tegenop zie, maar er naar toe gaan is de opgave!

Ook kan het erg lastig zijn in combinatie met mijn dochtertje ophalen en dergelijke. Maar gelukkig heb ik een super lief vriendje die mij net als altijd goed lief helpt en volledig steunt dus ook dit mag ik niet meer als excuus gebruiken!

De uitdaging is nu om 2 x per week naar de sportschool te gaan. Maar het minimum moet 1x zijn uiteraard! Ik ga keihard aan werken om die laatste 8 kilo’s (WOW) kwijt te raken. Veel cardio en een beetje krachttraining, gezond eten en lekker fit zijn. Ik weet van mezelf dat ik me veel fijner voel als ik wat kilo’s kwijt ben. Dan kan ik mooiere kleertjes aan (dat denk ik dan altijd, onzin natuurlijk), voel me weer helemaal happy en het voelt alsof ik de wereld aan kan! Dat komt waarschijnlijk door de krachttraining!(HAHA lachte ze om haar eigen grap!) Het begin is er….. nu ie het een kwestie van volhouden!! Als beloning? Een nieuwe garderobe! Wat dan hopelijk ook wel nodig is!

Iemand die deze strijd met mij aangaat? Vecht tegen de kilo’s! Wish me luck! Same to you guys!!!

With love N. 

