Tags

, , , , , , , , , ,

Eerlijk gezegd ben ik simpelweg te gierig om 30 euro uit te geven aan een make-upje. Maar ja, ik moet nu maar eens gaan accepteren dat ik een gevoelige huid heb en ik gewoon iedere keer spijt ervan krijg als ik iets goedkoops heb gebruikt. Rode ogen, ontstoken ogen, geïrriteerde huid; ik moet het gewoon niet meer gebruiken. Ik weet ook niet precies waar ik nu last van heb… Moet ik eigenlijk eens laten testen. Maar soms heb ik ook geen last…. En dan denk ik weer, ja ach, ik kan het toch wel weer een keer proberen. NEEEE! Note to myself!

Daarbovenop gebruik ik echt super weinig make-up… Dus dan mag ik mezelf best eens verwennen met iets duurders. Ik gebruik wel al een paar jaar nu duurdere mascara’s van vooral Helena Rubenstein, Clinique en Dior.

Nu was het tijd om mezelf te verwennen met een mooie lippenstift en een oogschaduw. Lekker donker allebei. Als ik dan voor wat meer make-up ga is het meestal wat donkere oogmake-up of een donkere lippenstift.

Ik heb de Extended Play lippenstift van MAC gekocht.
mac1Echt een geweldige lippenstift. Ik had er gelijk spijt van dat ik deze niet eerder had gekocht. Op de kleur ben ik verliefd. Daarnaast blijft hij ook nog eens zitten, maar dan ook echt zitten. Het is echt keihard wrijven met make-up remover om de lippenstift van je lippen af te krijgen. En daarbovenop blijven je lippen ook nog eens super zacht en plakt het niet! IDEAAL! Echt een aanrader!!!

mac2Ook heb ik de Cinderfella oogschaduw van MAC gekocht.

mac3Ik was al een tijdje opzoek naar een zwarte partylook oogschaduw. THIS IS IT! Een prachtige mengelmoes van zwart en zilver zorgt echt voor de perfecte kleur. Je kunt de heftigheid van de kleur helemaal zelf bepalen. Gebruik je één laagje en verzacht je deze een beetje geeft het echt een zacht effect. Maar voor een party breng ik wat meer aan en dan spettert deze oogschaduw echt!

mac4

Zucht… een nieuwe shopverslaving.. I’m in love with MAC..

MUSTHAVES!

With love ♥ S. 

