Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Mijn nichtje was laatst jarig dus ik heb weer alle webwinkels afgezocht naar een leuk cadeautje! Ze is drie jaar geworden en ik ben inmiddels helemaal thuis in het kinderspeelgoed met alle kids om me heen, maar er is zoveel keus!!!

Uiteindelijk ben ik ben zeker weten geslaagd! Ik heb totaal drie dingen gevonden en gegeven:

De Fur Real Friends Lulu de Kat! Stiekem had ik liever een echte kat gegeven… Ik ben sowieso wel een voorstander van een kind en een huisdier. Zo leert het kind toch al een beetje “zorgen voor”. Maargoed, een kat is misschien wel een stapje te ver om de ouders mee te verrassen. Daarom was Lulu echt perfect! Lulu houdt van knuffelen, beweegt en maakt lieve geluidjes!
luluhttp://www.bol.com/nl/p/fur-real-friends-lulu-de-kat/1004004007093569/

Nou.. iets met dieren in the pocket. Het liefst wou ik ook nog iets hebben waarmee ze muziek kon maken, maar helaas hadden de leuke dingen een hele lange levertijd. Dan maar iets leerzaams:

De Clementoni Interactieve Quiz Puzzel – Prinsessen. Een puzzel die anders is dan andere puzzels! En dan ook nog eens met prinsessen en een interactieve pen die geluidjes maakt en dingen voorleest. Leuk toch?!

puzzelhttp://www.bol.com/nl/p/clementoni-interactieve-quiz-puzzel-prinsessen/9200000013565696/

And last but not least, mijn persoonlijke favoriet: de Mini Color On – Prinses. Een 3 meter lange uitrolbare prinsessenkleurplaat! Hier werd ik gewoon zelf al helemaal enthousiast van! Zo simpel en zo leuk!

color on

http://www.bol.com/nl/p/mini-color-on-prinses/1004004013582311/

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Mijn nichtje vond het in ieder geval een succes!

With love S. 

