Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

happy moments 1

Zoals wij eerder in onze blog Happiness is a way of life (https://bloginfinitylifestyle.wordpress.com/2014/01/02/happiness-is-a-way-of-life/) hebben aangegeven gaan wij een wekelijkse update posten van onze happy moments. De grote of kleine happy moments zullen we met jullie delen. Ze zitten namelijk overal wel in, soms moet je alleen een beetje zoeken.

Hier een kleine opsomming van onze happy moments:

N:
– Ik heb eindelijk een Macbook gekocht!
Happy moments 3– Ik heb mijn Macbook heeeeeel veel gebruikt.
– Ik heb heel veel met mijn dochter gekroeld!
– Ik heb lekker heel veel tijd met mijn gezin doorgebracht.
– Een vriendinnetje is langs geweest en hebben we een film avondje gehouden!

happy moments 6

– Ik heb na 2 weken nog steeds een mooi bosje bloemen staan. Het bizarre hieraan is dat ik deze bos heb gekregen van de bloemenboer op de begraafplaats waar ik een bosje bloemen kocht om bij mijn oma’s gedenkplek te leggen. Het is mij nog nooit echt gelukt een bosje bloemen zo lang mooi te laten staan. Deze mooie bos herinnert mij nu even iedere dag aan mijn lieve oma.
Happy moments 2

– Ik heb lekker kunnen bloggen.
– En eindelijk kan ik mijn vele foto’s op mijn eigen computer opslaan in plaats van dat gedoe met een harde schijf. En daar ben ik echt heeeeeel erg blij mee!!
– Heel veel afleveringen van The Games of Thrones gekeken!! Wat een serie, wat een serie.
happy moments 4

– Ik heb lekker een weekje weg geboekt naar een huisje in de bossen. Hopelijk valt er sneeuw de laatste week van januari!
happy moments 5

S:
– Ik heb deze week inkopen gedaan voor de wintersport die er bijna aan zit te komen. Een hele leuke nieuwe jas, broek, snowboots, noem maar op. Ik heb zelfs alvast een lippenbalsem gekocht. Ook hebben we alvast alle spullen bij elkaar gezocht die we al hadden en dat zorgde er dan gelijk weer voor dat ik er alweer zoveel zin in heb! Wintersport, I’m ready! Countdown!!!
– Mijn vriend en ik waren deze week allebei van (bijna) alles vrij dus heb echt onwijs veel tijd met hem doorgebracht. Heeft me heel erg goed gedaan. Hij kent me zo goed. Had ik even nodig.
– Ik heb ook een nieuw vestje gekocht waar ik heel blij mee ben:
happy moments 7

– Ik ben met vriendjelief naar de Hungergames II geweest. Echt old school naar de bioscoop, maar toch wel heel erg leuk weer eens! Het is echt een top film! Alleen dat einde… Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt KUT! Hoe moet dat nou met ons nu we nog meer dan 11 maanden moeten wachten op deel III?! Gemeen. We hebben allebei ook nog eens de boeken niet gelezen… en die wil ik nu eigenlijk ook niet lezen…
– Ook zijn het vriendje en ik gezellig Mexicaanse tapas wezen eten! Jammie jammie! En oh… wat hou ik toch van toetjes!
happy moments 9

– Ik ben wezen lunchen met een vriendinnetje bij La Salute! Lekker een Italiaanse panini op en gezellig bijgekletst!
– Ik heb een heel leuk sollicitatiegesprek gehad… Even afwachten…
– We zijn begonnen met – jaaa… weer… – een nieuwe serie! The Newsroom! Hier kom ik nog op terug!
– Ik heb ook een paar boeken besteld. Lekker weer even lezen. Kom ik altijd heerlijk van tot rust. Ik zal jullie uiteraard laten weten hoe de boeken waren!
– We zijn naar een hele gezellige nieuwjaarsborrel van de waterpolo geweest! Om de brakheid maar weer weg te werken met een glaasje champie!
– Super, super, super, super, super veel tijd in de blog gestoken deze week. Echt heel veel. Maar met plezier hoor! Zeker nu we zien dat we steeds meer volgers en leuke reacties krijgen! Heel erg leuk en motiverend!
– Ik heb wat leuke DIY’s uitgeprobeerd! Een paar met succes! Hier kom ik ook nog op terug!
– Tijdens het bloggen en een serie kijkend op de achtergrond heb ik mogen genieten van een heerlijk bloementheetje:
happy moments 8

– Ik heb deze week ook weer lekker even een avondje gebadderd! Wat nieuwe producten uitgeprobeerd en heerlijk genoten. Over de nieuwe producten horen jullie natuurlijk ook nog meer!
– Deze week heb ik zelfs aandacht aan mijn studie besteed! Whoehoe! Lekker bezig!
– Ik heb heel wat inspiratie opgedaan voor de extreme make-over van de studeerkamer.
– Ik heb wat leuke uitjes/avondjes met vriendinnen gepland en deze in mijn agenda mogen noteren! Gezelligheid!
– Ik werd ook heel happy op het moment dat ik voor het raam zat in ons erkertje, in de loveseat, met mijn super size thee mok, een blog schrijvend, uit het raam kijkend en ondertussen eens zat na te denken over het leven. En ja, dat klinkt heel erg filosofisch, maar ik bedoel gewoon over wat ik nu eigenlijk allemaal nog wil, hoe ik in 2013 ben ontwikkeld, hoe ik mijn toekomst voor me zie, wat ik wil bereiken, over alle niet leuke dingen (en dat zijn er heeeeeel veel) en wat ik nu allemaal wel niet heb en waar ik onwijs dankbaar voor ben en vooral erg gelukkig mee ben. Het was echt even volop in mijn eentje genieten van het moment en wat ik nu heb terwijl ik ondertussen een beetje vooruit aan het kijken was.
happy moments 10

– En tot slot zei mijn lieve vriendje niet gelijk “hou je mond” of “stop” of “ik doe het pas als je er niet meer aan denkt of over praat” toen we tijdens het internetshoppen bij de (verlovings)ringen (per ongeluk ;) ) uitkwamen, maar deed hij heel geïnteresseerd en was zijn enige opmerking: “Nou bij deze winkel ga ik hem niet halen hoor”, omdat er in de beschrijving van een ring een spelfout zat… haha. Wie weet… wie weet… Ik blijf (on)geduldig hopen en wachten!

Wat waren jullie happy moments deze week? Deel ze met ons! Jullie mogen ze ook altijd naar ons mailen (infinitylifestyle@hotmail.com) dan nemen wij ze in de eerst volgende happy moments blog op of deel ze met ons via een reactie! We zijn benieuwd!

With love N & S. 

