Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

een maand in het leven van 1The Kardashians!!!

Tenminste dat is mijn antwoord op de vraag: wat nou als je met een celebrity mee zou mogen lopen, een maand lang, wie zou dat dan zijn?

The Kardashians is een “groot” begrip, maar ik kies voor de hele familie. Als ik echt een persoon moet kiezen zou ik denk ik kiezen voor Khloe. Heerlijk recht door zee en een grote mond waar te veel dingen uit komen rollen! Loving it!!! Ik heb veel meer celebrities waar ik wel een tijdje mee zou willen lopen, maar voor nu kies ik the Kardashians.

een maand in het leven van 2

Waarom vraag je je af? Waarom niet!? What’s not to like? Ik vind ze super. Ik kan er niets aan doen. De drama… de familie band. De ene minuut lachen ze met z’n alle en de andere minuut maken ze ruzie en huilen ze. Maar de familie band lijkt zo sterk te zijn, dat het altijd weer goed komen en ze er ondanks alles altijd voor elkaar zijn. Dat vind ik erg mooi aan de serie.

Ik kan er uren naar kijken. In mijn fantasie is hun leven altijd zo spannend/boeiend. Ze komen over als heerlijk melodramatisch, zo erg dat het lachwekkend is, maar tegelijkertijd ook zo ontzettend liefdevol en gezellig. Tuurlijk is het de doel van de show om zo over te komen…. ik zeg well done!! Bij mij is het “overtuigend” overgekomen. Heerlijk om naar te kijken (daar denk mijn vriend heeeeeel anders over).

Ik ben benieuwd of hun leven daadwerkelijk zo is als ik denk. Hoe ze in het echt zijn. Of het continu alleen maar toneelspel is. Ik wil naar een mooie fotoshoot, de opnames van de serie, de mooiste restaurants en clubs. Bij de familie uitjes zijn en vooral de familie vakanties want ook die zijn zeker weten nooit saai! Gewoon eens mee maken hoe het is om een van hun te zijn. Voor ons zal het allemaal wat rooskleuring over komen, maar dat zou voor hun waarschijnlijk niet altijd zo zijn. De paparazzi en dergelijke, ik kan me zo voorstellen dat het heel heftig is om iedere dag allemaal mannen om je heen te hebben die continu foto’s van je maken en wachten totdat je een blunder begaat (iets wat ik vaak doe met stappen, mooie momenten voor toekomstige trouwerijen!! ;-) ).

Ik ben gewoon benieuwd en nieuwsgierig! Het lijkt mij heel erg interessant.
Stiekem is dit ook gelijk een guilty pleasure van mij…….. The Kardashians ;-)

Met wie zouden jullie een dagje/week/maand mee willen lopen?

een maand in het leven van 3With love ♥ N. 

