Tags

, , , ,

how do you 1

Op internet kwam ik een filmpje tegen van een echte power lady: Lizzie Velasquez!

Lizzie lijdt aan een zeldzaam syndroom die, voor zover bekend, maar bij drie personen op de hele wereld voorkomt. Dit syndroom zorgt ervoor dat Lizzie geen grammetje aan komt en waarschijnlijk ook nooit zal doen. Ze zal altijd 29 kilo blijven wegen.

Een paar jaar geleden werd er een film van haar op het internet gezet en werd ze bestempeld als lelijkste vrouw ter wereld. Een titel die geen vrouw zou willen dragen. Een titel die nooit iemand zou mogen geven. In de reacties werden eigenlijk nog veel ergere dingen gezegd, hoe durven mensen?! Het is een meisje!!! Een meisje van vlees en bloed met echte gevoelens. Uitgemaakt voor monster en als advies kreeg zei dat ze misschien maar eens een eind aan haar leven moest gaan maken. Ik kan me niet eens voorstellen wat ze heeft moeten doormaken. Hoe haar hart gebroken is door wild vreemde mensen.

In plaats van in een depressie te komen en bij de pakken neer te gaan zitten heeft Lizzie deze vreselijke negativiteit omgezet naar iets heel moois. Fantastisch! Werkelijk waar fantastisch. Ik durf met zekerheid te zeggen dat zij er beter mee om gaat dan ik zou doen als ik in haar schoenen zou staan. Dat ze dit zo heeft weten te draaien vind ik echt geweldig! Respect!!! How do you define yourself? Is de vraag die ze stelt in onderstaand filmpje. Kijk zelf maar en be amazed!!

http://www.youtube.com/watch?v=c62Aqdlzvqk

AND THE AWARD FOR THE POWER LADY OF THE WORLD GOES TO ….(TROMTOMTOM)

LIZZIE VELASQUES

how do you2

With love ♥ N.

