Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

In mijn blog MAC Musthaves (https://bloginfinitylifestyle.wordpress.com/2014/01/07/mac-musthaves/) heb ik al verteld dat ik een vrij gevoelige huid en ogen heb. Zeker in combinatie met mascara. Met oogschaduw kom ik vaak nog wel weg als ik een goedkope heb gebruikt, maar met mascara is dat een no go. Het gekke is dat het niet de parfum is die erin zit, wat je eigenlijk wel verwacht, want die zit ook in de duurdere die ik gebruik. Behalve in die van Clinique dan. Ik moet daar eigenlijk eens mijn missie van gaan maken… Uitvinden waar ik nou precies last van heb. Maar goed, back to the subject. Mijn favoriete mascara!

Ik moet bekennen… Ik had, nja heel misschien heb, een mascaraverslaving. Ik denk ook dat er niets aan gelogen is als ik zeg dat ik bijna alle mascara’s weleens geprobeerd heb. Dikke borstels, dunne borstels, duur, goedkoop, trillend, meerdere fasen, kammetjes, draaiende borsteltjes, verwarmende borstels, vezelmascara’s; echt van alles is er de afgelopen jaren voorbij gekomen.

Maar ja, nu ben ik me dan toch echt wel een beetje gaan binden.

TADAMTADADAMTADAMAM:

De Lash Queen Sexy Black mascara van Helena Rubenstein!

Mascarafavorite 1Mascarafavorite 2Deze mascara gebruik ik nu al zo’n drie jaar ongeveer en ik ben er nog steeds helemaal happy mee. Het is echt mijn vaste vertrouwde vriendin waar ik altijd op terug val, met wat afwisseling tussendoor. Zo wijk ik voor echt een feestje nog weleens af naar de Diorshow mascara van, de naam zegt het al, Dior. Wow, wat krijg je daar ontzettende opvallende wimpers mee zeg! Net nep wimpers! Dit is dan ook niet echt een mascara voor overdag vind ik persoonlijk. Als ik echt helemaal zonder zit en er geen Douglas of ICI Paris of iets dergelijks in de buurt zit wil ik nog wel eens afwijken naar de Masterpiece mascara van Max Factor. Prima mascara! Helaas krijg ik na een paar keer altijd last van mijn ogen hiervan.

Tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden wat kan tippen aan de Lash Queen Sexy Black. Naast dat alleen al de buitenkant van de mascara echt geweldig is, – die overigens geïnspireerd is op een zwart kanten korset –, vind ik het resultaat echt prachtig. Op de een of andere manier creëert deze mascara enorm veel volume en lengte en accentueert het de krul, terwijl het ook nog eens best wel natuurlijk lijkt. Daarbovenop blijven je wimpers super zacht!

Ik weet het, klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is ook nog echt zo. En ik ben echt wel een zeikerd wat mascara betreft. De andere varianten van Helena Rubenstein vind ik medium… niet te vergelijken met deze in ieder geval.

Ook heb ik nog nooit last gekregen van deze mascara! Ik kwam net op de website van Helena Rubenstein het volgende tegen:

LASH QUEEN SEXY BLACKS is oogheelkundig getest en geschikt gebleken voor de meest gevoelige ogen en voor vrouwen die contactlenzen dragen.”

Of dit echt zo is weet ik niet. Meestal geloof ik zulke uitspraken niet zo. Er staat tenslotte niet bij wie de mascara dan heeft getest en waarop enzovoort. Maar uit eigen ervaring geloof ik het dan wel weer. Ik heb echt hele gevoelige ogen en van deze mascara merk ik niets. Of het met contactlenzen zo is… geen idee!

Het borsteltje van de mascara noemen ze een “90-60-90” borsteltje.
Mascarafavorite 3De uiteinden van het borsteltje zijn wat dikker. Dit zorgt er volgens de madame van de Douglas voor dat de binnenste en buitenste wimpers ook een enorme lift krijgen. Wat echt waar is!

Kortom, echt een toppertje!

Hebben jullie hem weleens gebruikt? Zo niet, doen!! En….heeft iemand er toevallig al eentje gevonden die net zo goed is?
Mascarafavorite 4With love ♥ S. 

