Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Inmiddels zijn we weer een weekje verder in 2014 en delen we weer graag onze happy moments met jullie!

N:
– Mijn dochtertje is weer beter!!! Yeahhh weer lekker vrolijk en druk!

– We zijn lekker wezen shoppen, zelf niets gekocht dat is wel jammer. Wel een leuke jas gezien dus even online besteld. Was er niet meer in mijn maat. Ik vind sales leuk hoor!!! Als ik iets goedkoops kan kopen is het top, maar wat een ellende om er doorheen te komen. Het is altijd super druk, het is een zooitje en meestal alleen maar maatje XS of S is over… en laat dat nou net niet mijn maat zijn.

happy n1– We hebben lekker met z’n 3e geluncht in een restaurantje. Lekker gek gedaan.
n hm – Ik heb twee gezellige verjaardagen gehad, allebei de kanten van de families weer gezien was erg gezellig.  Wat hou ik toch van familie. Dan heb ik mazzel denk ik want mijn eigen familie en mijn schoonfamilie is super leuk en gezellig. Heerlijke oprechte mensen waar je echt lol mee hebt.

– Een happy mommy moment: maandag is mijn vrije dag, dus mama & dochter dag. Wat is daar nou niet happy aan? Heerlijk gespeeld. Oma had namelijk nog een AH winkeltje met boodschapjes liggen dus die hebben we opgehaald en heel de middag wel mee gespeeld. Wij wachten in het winkeltje en wacht en wachten, gelukkig kwam uiteindelijk de kat wat boodschapjes halen. Betalen door middel van kusjes.
happy n 3happy n 4– Dinsdagavond…. een heerlijke chickflick gekeken met vriendinnen… maar dan anders…… we zaten namelijk allemaal in ons eigen huis. Maar via Whatsapp hebben we de hele film toch een beetje samen gekeken. Na de film barste een discussie los over knappe mannen.  Enorm gelachen en een hoop mooie mannen voorbij zien komen dus dat is altijd wel happy.

happy n5happy n6

– Woensdag dit happy moment delen S. en ik samen. Onze super lieve vriend is terug gekeerd van een lange vaart. God wat haten wij zijn baan! Totaal niet leuk dat hij steeds zo lang weg is. Maar gelukkig is hij weer terug. Zo zin in de ouderwetse kletsavondjes… de feestjes… de gezelligheid. En hij is net voordat hij weer aan boord ging op zichzelf gaan wonen dus we gaan zijn huisje eens “ineten” hihi (Welcome home).

Super veel leuke dingen in het vooruitzicht de komende tijd. Heel erg veel zin in. Heel veel tijd met vrienden en familie Got to love it!!

Me so happy!!

S:
– Ik had deze week best een moeilijke week. Heel eerlijk gezegd heb ik gewoon het al bijna een half jaar best wel heel erg moeilijk. Er is onwijs veel gebeurd in mijn leven het afgelopen half jaar (waar ik jullie nu niet mee zal lastig vallen) en dat eist zijn tol. Afgelopen vrijdag heeft er een soort uitbarsting hier thuis plaatsgevonden en drong het allemaal tot me door. Ik blijf hangen. Ik moet eruit zien te komen. So happy happy happy happy thoughts! Ik was altijd een heel erg “sterk” persoon en ik ben er altijd voor een ander. Ik denk te “sterk”, in die zin dat ik alles wel aan kan normaal gesproken en dat ik vooral dingen alleen verwerk. Ik was nooit kwetsbaar. Het is dan ook helemaal mijn eigen schuld. Ik heb nooit verwacht dat iemand er voor mij was, omdat ik het altijd zelf wel red. Ik deel niet zomaar mijn gezeik, problemen en gevoelens en stel ze al zeker niet voor op die van een ander. Eigenlijk kan ik dit ook niet… Niet dat ik dat nu wil hoor, ik baal alleen zo van de situatie.
En toen gebeurde er teveel en vooral teveel tegelijkertijd. Echt way too much. Één voor één of een combinatie van een aantal dingen had ik het prima aangekund, maar dit was teveel. Nu ben/was ik voor het eerst in mijn leven kwetsbaar en dan kom je achter heel veel dingen. Heel veel teleurstellende dingen en mensen. Maar nu is het genoeg. Tijd om weer de sterke ik te worden die in mij schuilt. Ik ken mezelf ook niet zo kwetsbaar en ik ben ook niet van plan langer zo te blijven. Ik heb een onwijs mooi leven en daar ga ik weer volop van genieten. De problemen van anderen hoef ik niet op te lossen. En natuurlijk zal ik er altijd voor de belangrijke mensen in mijn leven zijn, maar ik moet mijn verwachtingen omlaag schroeven. En ik hoor je nu denken, waarom staat dit bij haar happy moments? Omdat ik sinds vrijdag me opgelucht voel. Ik voel me langzaam sterker worden weer en dat voelt erg goed! Ik kom weer tot mezelf! Heel veel te danken aan vriendjelief hiervoor! Het voelt echt als mijn happy moment van de week! Wow en stiekem voelt het ook wel erg fijn om het eens (kort en zonder details, maar dit is stap 1) opgeschreven te hebben…
happy moments week 2 - 1– Ik ben zaterdag wezen kijken naar de waterpolowedstrijd van mijn vriendje. Echt heel leuk om weer even in het zwembad te zijn geweest en heb weer fanatiek zitten aanmoedigen. Wat blijkbaar heeft geholpen want ze hebben gewonnen! Ook heel gezellig eventjes een wijntje gedronken daar.

– Zaterdagavond hebben we bij goede vrienden van ons thuis even gezellig wat gedronken en like the old days kwam na een aantal drankjes het spel Stefstuntpiloot tevoorschijn. Ik weet niet of je het kent, maar zo niet: een must try! Het is zo’n flauw en grappig kinderspel, echt hilarisch! Vooral na wat drank en met wat drank. Ik voelde me weer helemaal even 16 haha.
happy moments week 2 - 2– WE HEBBEN DE TELEVISIE OPGEHANGEN! Haha. Dit was nou echt een klusje wat al inmiddels twee jaar gedaan moest worden en nu is het eindelijk gedaan! Wat een ruimte opeens erbij!

– Ik heb het huurticket voor de wintersport ontvangen! Oh yeah! Ik kan zó niet wachten.

– Ik heb een bestelling bij MAC gedaan! Hopelijk komen mijn spulletjes snel binnen.

– Ik heb heerlijk twee uur lang gebeld met een vriendinnetje die ik bijna nooit zie!

– Deze week heb ik ook mijn vorige telefoon teruggevonden ergens in de studeerkamer. Mijn lieve, oude, trouwe Blackberry! Jeej! Eindelijk heb ik alle foto’s eraf kunnen halen! En wat was het grappig om eens door alle 3000+ foto’s te bladeren. Een hoop leuke herinneringen kwamen naar boven!

– Ik heb een oude spiegel met een grijze Hema spuitbusverf bespoten en deze in de gang gehangen. Hier ben ik echt super, super, super blij mee! Heel handig om een spiegel in de gang te hebben! Dat ontbrak nog!
happy moments week 2 - 3– Maandag heb ik een heerlijke dag thuis gehad. Lekker gerommeld en opgeruimd, aan heel wat leuke blogs begonnen en ik ben ook nog eens hard met de studie bezig geweest! Goed bezig!!!

– Ik heb deze week alle kerstspullen opgeruimd. Wat hebben we toch een heerlijke grote woonkamer!

– We hebben een heerlijke filmavond gehouden. The Wolf on Wall Street (komt nog een stukje over!) en A Beautiful Mind. Top films!

– Een grappig happy momentje, welke ik eigenlijk niet met jullie moet delen, omdat het wel een klein beetje dom is maar tegelijk ook zo grappig, dat ik het jullie niet wil onthouden…
Een vriendin stuurde mij het volgende appje:
happy moments week 2 - 4Ik als dierenvriend ben natuurlijk gelijk op zoek gegaan naar een baasje voor het boxertje! De volgende ochtend kreeg ik deze foto van haar over de app:
happy moments week 2 - 5Tsja, ik was net wakker en dan zie ik dit ranzige plaatje! Ik heb teruggestuurd he gatver! Ook good morning! Ik had natuurlijk helemaal niks door. Later die dag heb ik iemand gevonden die dus interesse had in het hondje en die wou graag een foto zien! Ik helemaal happy! Nou waarschijnlijk snappen jullie het al en ik zal er niet meer woorden aan vuil maken… Mijn vriend en zijn vrienden hadden het natuurlijk alweer door…
happy moments week 2 - 6– Tot slot niet te vergeten het hoogtepunt van de week! Onze goede en lieve vriend is weer in het land!!! En nee, dit gaat niet over Sinterklaas! haha. Deze vriend werkt op zee. Hij is dan ook steeds drie/vier maanden weg en dan weer drie/vier maanden hier. Iedere keer missen wij hem allemaal heel erg (en hij ons) en deze keer heeft hij ook nog kerst en oud en nieuw moeten missen. Het gaat nooit wennen. Hij moet ook gewoon een andere baan gaan zoeken waarbij hij gewoon in het land blijft en het liefst nog in de stad ook. Maar he’s back! Gister zijn we hem wezen ophalen van Schiphol en dat is altijd zo’n fijn moment als hij dan uit de gate komt lopen. Heerlijke koffie van de Starbucks op en gezellig wat gegeten en dan komt hij uit de gate!!! Heerlijk! We zijn weer compleet!
20140115_141724Op naar weer een week vol happy moments!

With love ♥ N & S. 

