Tags

, , , , , , , , , ,

must see GOT

Ik was wat sceptisch over deze serie maar mijn zwager was zo ontzettend enthousiast dat ik het wel moest proberen.

Bij de eerste aflevering snapte ik nog niet helemaal waar dit nou heen zou gaan. Heel even heb ik gedacht dat dit geen serie voor mij zou zijn. Ik vond het iets te bloederig. Maar ik besloot het toch nog een eerlijke kans te geven. Met één aflevering kan je immers nog niet veel zeggen.

Gelukkig maar want bij de tweede aflevering was ik verkocht! Wat een topper!!! Het is spannend, bloederig, actie, tikkeltje romantiek (al moet je goed zoeken), het boeit je gewoon van begin tot eind.

Er gebeuren steeds de meest bizarre dingen, waar door het allemaal echt niet voorspelbaar is.

Je moet wel een beetje op blijven letten want het is een komen en gaan van personages. Er zijn heel veel bloederige scenes. Soms zelfs een beetje vies bloederig. Maar jeetje wat is het spannend. Onze “eigen” Carice van Houten speelt erin, dus als Nederlanders moeten we dit allemaal kijken! Is toch top om iemand uit dit kleine landje in zo’n serie te zien spelen toch?

Tot nu toe zijn er drie seizoenen en het vierde seizoen volgt in 2014.Ik kan niet wachten!!! De een na laatste aflevering van seizoen drie is zo bizar!! Het valt met geen pen te beschrijven en dat ga ik ook niet proberen want ik wil het voor jullie niet verpesten. Wat ik er wel over wil zeggen is: DAMMNNNNNNNNNNN!

Het is de schrijvers van deze serie gewoon gelukt om ervoor te zorgen dat je echt meeleeft met de personages. Dat je wil mee vechten voor de één en de ander om de gebeurtenissen stiekem een beetje dood wenst (ben er niet trots op!). Als je denkt te weten wat er gaat gebeuren, dan zorgen de schrijvers er wel voor dat je voor een verrassing komt te staan.

Hou je van actie, een goed verhaal en verrassingen. Dan is deze serie er echt een voor jou. Persoonlijk kan ik niet wachten totdat deze serie verder gaat. Het houdt mij nu echt al een paar dagen vast. Steeds denk ik…. Nee joh!!!! Nee joh!!!! Dat kan toch niet?! Wat nu? Wat nu? Ik wil het weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoals gezegd had ik zo mijn twijfels over deze serie, maar het is echt een fantastische serie!!! Zeker de moeite waard!!!

Zoals je hebt gelezen ben ik niet inhoudelijk op de serie in gegaan. Bij deze serie moet je niks weten, geen trailer zien niks. Gewoon beginnen met kijken en avonden vrijhouden, want als je eenmaal begint… dan kan het wel eens heel laat worden.

Heel veel kijk plezier!!!

must see GOT 2With love ♥ N. 

