Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

De wintersport komt steeds dichterbij en jeetje: wat heb ik er zin in!!! Het aftellen is begonnen! Vanaf vandaag is het nog maar drie weken, 21 dagen, BIJNA!

We zijn de afgelopen paar jaar niet geweest en daarvoor gingen we ieder jaar en soms zelfs twee keer per jaar. Het was dus flink afkicken en ik was dan ook dolenthousiast toen we besloten weer te gaan.

Nu heb ik een beetje een vreemd trekje… Ik houd van een zomerse parfum tijdens de wintersport!

Misschien een beetje maf, maar dat maakt het gewoon helemaal compleet voor mij. Dan krijg ik helemaal de feeling. Skikleding aan (wat ik opzich al heerlijk vind), schoenen aan, sjaal om, muts op, handschoenen aan en dan net voordat je je snowboard of ski’s pakt nog eventjes het luchtje Sun van Jil Sander opspuiten waarna je vervolgens de deur uitloopt, de sneeuw in, zonnetje erbij, op naar de piste en de Jägermeister!

GE-NIE-TEN!

Hier word ik dan gewoon zo happy van! Ik heb hem dus ook al ingeslagen:

20140108_233517_20140108234248176I’M SO READY!

Sowieso vind ik het een heerlijk luchtje hoor, maar verder draag ik hem eigenlijk alleen in de zomer. Ik vind het echt een zomers geurtje. Het is in de zomer dan ook echt een musthave voor mij!

Het kromme is dat ik tegelijkertijd enorm kan genieten van de geur van de dennenbomen, de sneeuw, enzovoort. Maar zonder een beetje Sun is het gewoonweg niet compleet!

Een maffe maar heerlijk geurende gewoonte!

Hebben jullie ook zulke gekke gewoontes? Please tell me!haha.

With love ♥ S. 

