Tags

, , , , , , , , ,

We zijn alweer drie weken verder sinds de eerste mommy in shape (https://bloginfinitylifestyle.wordpress.com/2014/01/05/mommy-in-shape/). Even een update over hoe in shape deze mommy inmiddels is.

Niet dus! Deze mommy is totaal niet in shape! De eerste week werd mijn dochtertje (Lisa) ziek. Hoge koorst, huilen en huilen. Heel zielig. Nachten wakker geweest. Het viel niet mee. Ik had dus geen tijd en fut om nog te gaan sporten. En lijnen wou ook niet echt lukken.

De tweede week werd ik zelf ziekjes, heel erg verkouden dat ik amper adem kreeg dus sporten zou hem sowieso niet worden. Maar daarentegen wel weer begonnen met lijnen. Rustig aan beginnen had ik me bedacht. Even het ergste van de verkoudheid laten weg trekken en dan kunnen we er tegen aan!

Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mezelf hoor. Ik was er zo zeker van dat het me ging lukken! Dat gaat het ook wel, alleen met een beetje vertraging. Eind januari gaan we een weekje op vakantie en dan wil ik natuurlijk wel met mijn meisje het zwembad in kunnen duiken. Dus we gaan nog even vechten. In twee weken zes kilo, onmogelijk! Nou weet ik wel gelijk hoe Tom Cruise zich moest voelen in Mission Impossible!!! Haha.

Voor mijn lotgenoten:
Zet hem op!! Geef het niet op en blijf door gaan!
ik hoop dat het jullie beter af is gegaan dan mij!
Blijf maar denken aan dat mooie slanke figuur waar je o zo naar verlangt.

mommy in shapeWith love ♥ N.

