Tags

, , , , , , , ,

We hebben jullie er al kort iets over verteld in onze happy moments, maar nu dan de echte versie.

Wat vonden wij nou van de Vrienden van Amstel live?

Ik (N.) vond het FAN-TAS-TISCH!! Een geweldig feest en leuke artiesten die er echt een feest van maken.Het decor was prachtig en ze wisten je echt bezig te houden.

De bedoeling is een café sfeer te creëren, dat lukte ze aardig! Wel een verdomd grote en gezellige kroeg. Ik ben nog nooit een kroeg tegen gekomen die in de buurt komt van de gezelligheid en sfeer als bij de Vrienden van Amstel.

Jeetje wat een feest!! Wij hadden staanplaatsen, wat naar mijn mening het feest tot een topper maakt. In de arena is de sfeer misschien net wat anders dan wanneer je zit. Doordat een collega van mij die week al was geweest heeft hij mij de perfecte plekken weten te vertellen. Met tekening en al:

VVAL1

Wij zijn hem heel dankbaar voor zijn aanwijzingen, want betere plaatsen hadden we feitelijk niet kunnen wensen. We stonden precies tussen het uitloopstuk van de mainstage en het achterste podium in. Beide op enkele meters afstand van ons. Heerlijk dicht bij maar niet zo dat er gedrongen werd.

Alle artiesten deden ontzetten hun best! Dat het voor hun ook een feest is kon je goed zien en merken.  Je ziet en hoort ze met elkaar lachen en dollen. Heel erg leuk! De sfeer is daardoor extra leuk!

Er werd ook een stukje van De Helden van Amstel gedaan. Waylon deed één van zijn helden na. (oke, het deed mij heel eventjes een klein beetje denken aan soundmixshow). In dit geval deed hij Michael Jackson na. En hoe!! Niet normaal! Het licht, het decor en hoe hij zong, magisch! Echt heel erg goed.

Ik weet niet wat het is met de Vrienden van Amstel, maar ik vond het GEWELDIG! Als het morgen weer zou zijn, zou ik meteen voor de deur gaan staan zonder enige twijfel.
VVAL2

With love N. 

