Tags

, , , , , , , , , , , ,

rituals thee 1
Dit super leuke theesetje van Rituals heb ik laatst gekregen! Ik heb even een afbeelding van Google geplukt aangezien ik de thee alweer op had en de doosjes weg had gegooid toen ik me bedacht dat ik erover wou bloggen.

Ik vond het echt ontzettend leuk om te krijgen. Sowieso ben ik al een beetje een tea-aholic en zit je met thee als cadeautje al snel goed, maar dit zag er ook nog eens zo schattig uit! Het zijn vier aparte kleine doosjes met vier verschillende smaken. Dus ook voor ieder wat wils! Ideaal cadeautje voor als je iemand nog niet zo goed kent bijvoorbeeld!

De vier smaken die erin zitten zijn Rose Wisdom, Hammam Mint, Earl’s Secret en Jasmine Delight.

De Rose Wisdom is een kruidenthee op basis van roos en gember. Ik ben persoonlijk niet zo van de bloemige theetjes en had dan ook het vermoeden dat ik deze niet zo zou vinden, maar het viel me echt reuze mee!  Ik vond het zelfs een beetje lekker en dat is voor mij heel wat!

De Hammam Mint thee behoort echt tot mijn favoriete theetjes inmiddels! Wat is deze lekker zeg!!! En dat terwijl ik helemaal niet van de mint thee ben…. De combinatie van de groene thee met de zachte mintsmaak is echt heerlijk!

Van de Hammam Mint thee heb ik ook dit leuke opbergdoosje gekregen:
20140126_150822

Schattig he!!!

De Earl’s Secret vind ik ook lekker! Niet super bijzonder, maar wel lekker! Het bergamotextract zorgt voor wat verfrissing van de simpele thee! Een heel klein beetje citroenachtig!

De Jasmine Delight… Ja, ik ben gek op jasmijn theetjes. Ik heb dan altijd het gekke idee dat ik fluweel drink haha. Met deze thee heb ik dat ook! Echt een heerlijke gezonde thee!

Dat er vier smaken in zaten vond ik echt heel leuk. Zo kon ik een soort van proeverijtje houden. Helemaal top!

Ik denk echt dat het de ideale cadeautip is! Zeker een aanrader! Om te geven aan een ander, maar ook aan jezelf!!!

With love S. 

