Tags

, , , , , ,


lets go way back
Als kind had je vast grootste dromen of een hele grote fantasie. Iets wat je echt heel graag wilde worden misschien? Brandweerman/vrouw? Piloot? Dierenarts? Noem het maar op.

Ik was geen hele grote dromer vroeger.
Het enige waar ik echt van droomde was boerin worden. Samen met een vriendinnetje, die dezelfde droom had, zouden we op een grote boerderij gaan wonen. En zouden we kippen, schapen, bokjes, koeien, varkens en paarden hebben. Uiteraard ook honden en katten.

Ik denk dat wij ons toen niet besefte wat voor een werk je allemaal moet verrichten op een boerderij. Wij zagen het rooskleurig in. Heel vaak hebben we hardop gefantaseerd over wat we allemaal zouden doen op de boerderij.

We zouden de grootse lol hebben, iedere dag weer. Heerlijk met de diertjes spelen en ze verzorgen. Geen zorgen over niets. Heerlijk!

Dat is wel eventjes anders gelopen! Door de jaren heen zijn we uit elkaar gegroeid en wonen we beide niet op een boerderij! Heel jammer
.

Al denk ik niet dat het aan onze verwachtingen had voldaan. Ik geloof niet dat we op een boerderij hadden willen gaan wonen om heel hard te werken om eerlijk te zijn.

Nu bijna 20 jaar later spreken we elkaar zo heel af en toe via Facebook. Thank you Facebook! Dat vind ik echt onwijs leuk.

We doen allebei iets heel erg anders. Het is dus ietsjes anders gelopen.

Heel grappig hoe dingen kunnen lopen en zeker weten heel erg leuk om eens op terug te kijken.

Loved my childhood!!!!!

Hebben jullie ook van die grappige en leuke kinder dromen gehad?

With love N.  

