Tags

, , , , , , , , , , ,

What would you do if you where a millionaire?

Wanneer ben je rijk?

Ik vind mezelf rijk en dat meen ik echt. Niet qua geld, maar alles er omheen.
Ik heb een kindje…. dat is helaas niet voor iedereen een gegeven.Ik heb een super lieve vriend…. ook dat kan niet iedereen zeggen. Ik heb ook nog een hele lieve en leuke familie en vrienden. Ik ben gelukkig. We kunnen leuke dingen doen en dingen kopen als we willen (natuurlijk wel met een grens). Ik hecht niet zoveel waarde aan spullen. Ik vind het wel leuk om te hebben en vind het niet erg om te hebben, maar ik hecht er niet echt waarde aan. Wel hecht ik enorm veel waarde aan herinneringen en foto’s!! I love it!

what would you do if 1

What If ? 

Maar toch dwalen mijn gedachten wel eens af naar wat als ik nou miljonair zou zijn? Wat zou ik dan met dat geld doen? Zou ik heel anders gaan leven? Soms denk ik van niet, maar waarschijnlijk wordt het toch wel zo. Je gaat leven naar wat je hebt dus is het eigenlijk niet gek.
Als ik mijn fantasie de vrije loop geef is dit een beetje wat ik zou doen als ik miljonair zou zijn:

Allereerst zou ik stoppen met werken en mijn hart en ziel nog meer stoppen in de blog en een klein eigen bedrijfje beginnen. Het liefst zou ik dan drie dagen per week werken, waarvan één dag vrijwilligerswerk. Zo kan ik van alles wat doen en lekker veel bij mijn dochtertje zijn. Ik zou zorgen dat mijn ouders en schoonouders geen klagen hebben en van hun oude dag kunnen genieten.

Mijn vader is een fantastische kok en banket bakker dus als hij zou willen zou hij een klein shopje kunnen beginnen.

what would you do if 2

Mijn schoonvader heeft er altijd van gedroomd een eigen snackbar te hebben, als dit dan nog steeds zijn wens is, dan zullen we dit waar maken. Ik weet zeker dat dit dan de leukste snackbar is in de wijde omgeving.

Ik zal er voor zorgen dat mijn neefje, die een beperking heeft,  alles heeft wat hij nodig heeft!  De sky is the limit! Uiteraard zal ik al mijn neefjes en nichtjes flink verwennen hoor!

what would you do if 3

Ik zou mijn vrienden en familie lekker meenemen op vakantie met z’n allen en ik zou een mega groot feest organiseren om alles te vieren.

Waarschijnlijk zou ik wel een tijdje blijven wonen waar ik nu woon, want we wonen hier super. Dus dan maar het huis opnieuw inrichten! Is ook totaal geen straf!

Een leuk nieuw autootje hoort er natuurlijk ook wel bij. Dat zou dan de Mini Cooper cabrio worden. Ik ben helemaal verliefd op die auto.

what would you do if 4

En uiteraard zou mijn vriend wel een nieuwe motor willen, dus dat moet maar dan.

Ik zou mijn dochter alles geven wat ze nodig heeft. Lees nodig heeft! Niet wil! Zou er geen super verwend kind van (proberen) te maken. Maar ze moet er wel leuk uit zien en leuke dingen hebben om mee te spelen. Ok, zo klinkt het dus wel echt alsof ik haar zal gaan verwennen, ach is mijn enigste kind dus het mag wel een beetje toch?
Verder zou ik heeeeeeel erg veel gaan shoppen natuurlijk. Shoppen met de meiden in New york, London, Barcelona en Milaan. Lekker veel romantische weekendjes weg met vriendje lief.

what would you do if 5

Allemaal hele leuke dingen. Maar belangrijkste dingen zijn voor mij dat mijn familie & vrienden er goed bij zitten. Dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.

En dat ik veel goeie dingen kan doen met mijn geld. Een dierenpension. Uitjes voor de ouderen. Speelgoed voor weeskindjes. Noem het maar op. Ik zou zoveel mogelijk proberen mensen te helpen die het nodig hebben.

Er schieten zo nog wel 100 leuke dingen door mijn hoofd. Ik doe mijn ogen dicht en ga het allemaal eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken, Bassie style!
what would you do if 6 What if …..

With love N. 

