Tags

, , , , , , , , ,

sexy 1

Het is dinsdag ochtend heel vroeg, ik was nog niet helemaal wakker en op weg naar kantoor. Maar eerst even koffie halen bij de koffie zaak om de hoek. The Coffee Company. 

Er stonden vier mannen op straat, zij bleken verhuizers te zijn. Toen ik hun passeerde wensten zij mij een goede morgen. Ze vertelden elkaar (in mijn bijzijn) wat ze van mij vonden, wat wel positief bleek te zijn! Ze treden ook lekker in details, maar nu weet ik in ieder geval waar ik voortaan het accent op moet leggen ;-)
Een beetje verlegen en ongemakkelijk liep ik door naar de koffie zaak, terwijl de heren mij nog eens goed nakeken.

Tijdens het wachten op mijn koffie bedacht ik mij dat ik ook weer terug moest, langs de heren…. SLIK. Ik wist mezelf even geen houding te geven.

Vol goede moed liep ik terug. Daar stonden ze nog en wat ze zeiden…:

de mannen: Zo lekker bakkie gehaald?
Ik: uhmm ja…. (ik zei nog net geen “meneer”)
de mannen: Jouw collega’s vinden het zeker niet erg om met jou te werken heel de dag? Dat zouden wij geen probleem vinden in ieder geval.
Toen vlogen de woorden mijn mond uit: Ze vinden het vreselijk! Ik heb namelijk een verschrikkelijk rot karakter!!!
Ze keken me verbaasd aan en het was even stil voordat ze uitbarstten van het lachen.

We wensten elkaar een prettige dag en ik ging verder naar kantoor.
Normaal wil ik het wel als vervelend ervaren als je zo wordt aangesproken op straat. Nu heb ik bedacht het maar een positief te zien, ergens is het wel een compliment. Ze zeggen immers wel dingen die je stiekem wel leuk vind om te horen en je een beetje laat blozen.

Het heeft mijn dag in ieder geval wel goed gemaakt. Ik denk dat ik de volgende keer als ik een rot dag heb gewoon in een kort rokje op een bouwplaats ga lopen, daar moet ik me dan vast wel beter door voelen.

sexy 2

With love   N.

