Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Wat echt onwijs simpel is maar zo leuk en ook perfect op Valentijnsdag als je niets bijzonders wil doen, is gewoon een date/movienight met de liefste thuis op de bank.

De getrouwde/samenwonenden onder ons zullen het denk ik heel erg herkennen dat je af en toe een avondje rust nodig hebt saampjes, simpelweg bijvoorbeeld op de bank. Even genieten en gedachten op nul. Wij doen gelukkig best vaak een datenight! Heerlijk samen uit eten, samen naar het strand ‘s avonds, even aan de plas wat drinken, af en toe een hotelletje, of iets anders leuks doen. Even het huis uit. I love it.

Hierover mag ik wat ons betreft echt niet klagen. We doen het goed denk ik! Voor ons werkt het in ieder geval. Dit zal bij iedereen verschillen. Ikzelf ben er echt heel blij mee, want ik vind het zo belangrijk. Soms heb je van die weken dat het er niet van komt. Logisch of course, maar ik merk dan echt aan mezelf en ons van: He!!! Tijd voor een datenight hoor!!!

Terug naar de datenight at home! De movienight! I love the movienight!!! Ik ben ook werkelijk waar nog nooit iemand tegengekomen die niet van een movienight houdt! Of het nou met je partner is of met een vriend of vriendin: movienight is altijd goed!

Lekker makkelijke kleding aan (het voordeel van een datenight thuis), languit op de bank, filmpje uitkiezen, biertje en een wijntje erbij, knus in elkaar verwikkeld en dan natuurlijk een chippie of popcorntje erbij! Wat wil je nog meer?!

Aangezien wij er vandaag op de dag der liefde geen kans voor hebben, hebben wij gister alvast een lekkere movienight gehouden.

Pyjamabroek/joggingsbroek – check, fluffy sokken – check, slobbertrui – check, knotje – check, dekentjes – check, wijntje en een biertje – check, film – check en popcorn – check!

We are ready!!!

Eigenlijk eten wij altijd heel ordinair chips uit de zak…haha. Maar nu hadden we hele leuke popcornbakjes!!! Ze komen van de webwinkel Joy & Co.

Echt zo’n leuke webshop ! Ze verkopen echt van alles. Ook papieren rietjes en dergelijke zoals wij die bij onze high tea hebben gebruikt! Ik ben stiekem een beetje verliefd en verslaafd aan al die spulletjes. Als ik dan door de webshop surf ben ik al gelijk allemaal feestjes aan het plannen haha. Ik heb ook al een lijstje in gedachten voor de bestelling voor de verjaardag van mijn nichtje (december jarig) haha.

Dit zijn de popcornbakjes:
20140210_211222 20140210_211359 20140210_211423Ja… geef maar toe… DEZE BAKJES ZIJN SUPER CUTE!!! Haha.

Ik werd al helemaal blij en hyper bij het uitpakken.

Deze moesten we wel gebruiken voor onze datenight!!! Yeah!

Zo gezegd, zo gedaan!!!
20140210_21162520140210_211657Let the movie begin!!!

De film die we hadden uitgekozen van Life of Pi. Prachtig verhaal, maar niet echt mijn soort film. Het was allemaal zo rustig en langzaam. Ik ben meer van de iets snellere films, maar ik kan niet ontkennen dat het een topper is. De special effects en het verhaal: petje af!!!

We hebben echt heerlijk genoten. Een movienight is zo’n grote aanrader!!! GENIETEN!

20140210_21222120140210_211712

With love ♥ S. 

