Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Föhnen, stijlen, krullen: het is allemaal zo verschrikkelijk slecht voor je haar!!! Maar oh zo leuk! Ik vind het zo fijn als mijn haar goed zit.
Healthy hair 1Als mijn haar goed zit heb ik echt het gevoel dat ik de wereld aan kan. Dus we gaan er gewoon mee door! Zeker nu ik een nieuwe krultang heb (daarover komt nog een blog!).

Er zijn heel veel producten op de markt die je haar beschermen tegen de hitte van de föhn, stijltang en krultang. Echter, ik ben er nog nooit echt heel blij mee geweest. Ik heb echt talloze flessen hittebeschermers op mijn kaptafel staan die nog vol zijn puur omdat ik het gewoon geen fijne producten vind.

Al klagend zat ik laatst bij de kapper en die kwam met het volgende product aanzetten: Kérastase Nutritive Nectar Thermique.
Healthy hair 2
Healthy hair 3Ik heb al vaker producten zoals shampoo, crèmespoeling en maskers van Kérastase geprobeerd en omdat ik daar eigenlijk altijd – op de prijs na – heel blij mee ben heb ik de Nectar Thermique gekocht voor € 18,00. Het is duur… I know… Maar aangezien ik al zoveel producten heb geprobeerd werd het eens tijd te investeren. Ik zou het mezelf nooit vergeven als mijn haar over een paar jaar helemaal uitgedroogd of gebroken of dood is, omdat ik te gierig ben om in mijn haar te investeren.

Ik heb het inmiddels een paar keer gebruikt en ik ben FAN! Ik ben er zonder te overdrijven echt heel, heel, heel, heel erg blij mee!

De punten waarom ik de andere producten altijd 3 keer niks vond zoals dat mijn haar er vet van wordt, het stinkt, het plakt, het mijn haar verzwaard en mijn haar en stug van wordt, merk ik bij dit product niks van! Healthy hair 4 This is all you need! Met dit kleine beetje voed je je haar en bescherm je je haar tegen de hitte!

De Nectar Thermique voedt de haarvezel, maakt het haar glanzend, soepel en zacht, het haar wordt beschermd tegen de warmte van de föhn, stijltang en krultang en het haar is makkelijker in model te fohnen. Aldus de kapster! Nou of het mijn haarvezel voedt: ik heb geen flauw idee, maar ik geloof het zomaar! Mijn haar is super zacht als ik het erin heb gesmeerd. Ook merk ik dat mijn haar veel en veel meer glanst na het föhnen.

Wat ik ook echt geweldig vind is de geur! Het ruikt zó lekker! Er zit echt een parfumgeur aan! Het doet me zelfs een heel klein beetje aan Chanel nr. 5 denken…. I lalalalove it!

Het is voor mijn gevoel echt een (leave in) conditioner, hittebeschermer en serum in één! Echt ideaal! En mijn haar wordt er niet vet van.

I’m happy!!!

Het is even iets duurder, maar het is het echt waard! MUSTHAVE!!!

With love ♥ S.

