Tags

, , , , , , , ,

makemyday1e

Jullie kennen vast onze happy moments wel.

We vinden dit super leuk om te delen. Zoals we zo vaak zeggen zitten er in allerlei kleine dingen wel mooie dingen. Soms moet je ze even zoeken. Maar soms, heel soms, gebeuren ze vlak voor je neus en ben je te koppig om ze te zien. 

Zo bedacht ik me dat er best wel veel standaard dingen zijn waar ik heel gelukkig van wordt. Om mezelf hier aan te herinneren dacht ik een lijstje te maken.
Een lijstje met dingen die mij gegarandeerd aan het lachen maken of een warm hart geven. Dingen waardoor ik door kan blijven gaan op momenten dat ik een beetje downtjes bent. Mijn opkick momenten.


10 Things that make my day! 

1. Mijn prachtige dochter! Met haar ondeugende koppie.
Ik word eigenlijk altijd vrolijk van haar, wat ze ook doet. Tuurlijk zijn er momenten dat ik had gehoopt behang te hebben, maar die zijn er maar weinig. Haar koppie, die lach, de mooie ogen en de manier waarop ze me helemaal in weet te pakken!

makemyday1

2. Een mooi make-upje

Dat is altijd fijn. Als je fijne en goeie make-up op hebt voel je je al mooier.

3. A perfect hair day
Als mijn haar super ziet voel me altijd al stukken beter. Bij een bad hair day voel ik me gelijk een slons!

4. De perfecte look
Is natuurlijk een beetje in combinatie met punten 2 en 3, maar toch ook afzonderlijk. De perfecte look is killing! Dan ben ik on fire! Niemand weet me te stoppen of mijn dag te verpesten. Ik weet dan hoe Wonder Woman zich moet voelen.

makeymyday25. De lieve woorden van mijn vrienden en familie
Heerlijk, even herinnert worden dat er heel veel mensen zijn die van je houden.

6. Bloggen… keep on loving it
Het maakt me altijd weer blij als ik wat leuks heb geschreven. Of als we reacties krijgen en mensen vinden onze blogposts leuk! Helemaal super! Dat houdt de motivatie erin.

makemyday4

7. Afvallen
Ja een beetje irritant misschien, maar dit blijft een groot issue voor mij. Die kilo’s ze vinden me zo lief dat ze maar blijven hangen. Ik ben ze liever kwijt. Het gekke eraan blijft dat ik het wil. Ik wil afvallen, heel graag zelf! En ik weet dat ik me beter en meer happy voel als ik weer wat kilo’s kwijt ben, maar dan toch lukt het niet om het doorzettingsvermogen erin te houden! Wat is dat toch?

 
8. Date night!
Ja date night is natuurlijk wel geweldig. Dochtertje op bed. Kaarsjes overal aan. Lekkere popcorn of chips, lekker sapje en een goeie film. Hoeveel ik ook hou van onze date nights zijn we er toch wel achter gekomen dat je ook wel date nights buiten de deur moet hebben, iets wat wij te weinig doen. Hier gaan we eens een goede verandering in aanbrengen!

makemyday5

9. Een lekkere Latte Machiatto van een goede koffie zaak met een lieve glimlach van mensen die ik tegen kom.  En daar heb ik geen speciale reden voor. Ik wordt er gewoon vrolijk van. :-)

10. Vriendinnen uitjes!
Top! gewoon simpelweg top! Gezellig kletsen, lekker eten, wijntjes drinken, gewoon een avondje grote lol.

En de absolute knaller… hetgeen wat alles samenvat……

Me over het algemeen happy voelen! Meestal heb je dingen nodig om je happy te voelen. Maar niet altijd. Soms voel ik me happy zonder dat ik precies weet waarvoor. Ik ben gewoon happy!

makemyday6 Hebben jullie van die dingen die standaard een lach op je gezicht toveren? Dingen die je hart verwarmen?

With love N.