Tags

, , , , ,

Ik stik echt in de oude goedkope sieraden… Die heb ik dan weer eens heel enthousiast bij bijvoorbeeld de H&M of Pieces afgerekend, een aantal keer gedragen en dan vond ik ze niet leuk meer. Gelukkig zijn ze heel goedkoop en ik heb er wel eventjes van genoten!

Altijd leuk om wat goedkope zooi erbij te hebben! Maar ja, als ik ze dan niet meer draag bewaar ik ze toch nog. Komen altijd wel weer van pas!

Zo kun je ook nog eens iets leuks ermee doen! Bijvoorbeeld met deze hele simpele armbandjes:

Bracelet 1Ik heb een nep leren veter die ik ook nog had liggen er simpelweg doorheen geregen en binnen vijf minuutjes was ik klaar. De veter heb ik verder afgeknipt en de uiteinden met een aansteker aan elkaar gesmolten. Bracelet 2Whoehoe, weer een armbandje erbij! En als ik het zat ben kan ik altijd de veter er weer tussenuit halen! Easy & leuk toch?!

Eigenlijk vind ik het echt iets te simpel en was ik ook zeker niet van plan om erover te bloggen, maar ik kreeg zoveel leuke reacties dat ik dacht: let’s share it! Nu was ik een keer wat minder enthousiast; is iedereen om me heen super enthousiast haha.

Wat vinden jullie ervan?

With love ♥ S.

