Tags

, , , , , , , , , , , ,

Uglydolls, zo lelijk dat ze leuk zijn……

IMG_6571 

Lisa heeft een nieuw knuffel gekregen! Ze vind hem prachtig en speelt er graag mee.


IMG_6555

IMG_6557

Een beetje een vreemde knuffel moet ik zeggen. Hij heeft iets engs en lelijks maar op een leuke manier. Het is een erg grappig knuffeltje en wij zijn fan geworden! Ik vind ze er persoonlijk heel schattig uitzien! Maar ik hou dan ook wel van gekke dingen :-) 

IMG_6574

IMG_6576

Leuk van lelijkheid zeg maar.

Het is een vrij simpele knuffel, maar ja wat verwacht je van een knuffel? Ze hoeven niet allemaal geluid te maken. Dat deze niks kan of doet heeft juist wel zo zijn charme denk ik zo.

Lisa is er in ieder geval helemaal verliefd op en is lekker met de Uglydoll aan het spelen en kroelen.

IMG_6581 

IMG_6584

IMG_6585

De Ugydolls zijn in veel verschillende varianten te verkrijgen en ook in 2 verschillende maten.

Ze zijn schattig en super leuk voor kids die ook een beetje van spooky houden.

Ze zijn te krijgen bij Trendyspeelgoed. 

Wat sowieso een super leuke webwinkel is. Ik heb hier al vaker dingen besteld en ze hebben ontzettende leuke spulletjes!

Een leuke webwinkel met hele vriendelijke service als je dat nodig hebt. De prijs en kwaliteit verhouding is meer dan super. En wat ik ook zo fijn vind is dat het bezorgen redelijk snel gaat! Één van mijn favoriete webwinkels van het moment. Lisa is bijna jarig en ik denk dat we wel wat spulletjes van Trendyspeelgoed op haar verlanglijstje zullen zetten.

Kijk bijvoorbeeld eens naar het Kinetic Sand. Kijk Hier.   

Zand voor binnen! Dat wilt ieder kind toch wel hebben?! Blogje over het zand volgt natuurlijk nog, stay tuned.

Maar voor nu… eerst even opzoek naar de leukste Uglydoll voor jou, jouw kind, neefje, nichtje, buurmeisje of kindje van vrienden, noem het maar op.

Zoek jouw Uglydoll hier. 

En wat vind je van de Ugly dolls?

Leuk toch?!

With love ♥ N.

