Tags

, , , , , , , , , , ,

Koffie, koffie, koffie: I love it so much!!!

Coffee to go vind ik ook echt top! Naast dat het praktisch gezien qua tijd ideaal is, vind ik het ook nog eens gewoonweg heerlijk om met een koffie in mijn hand te lopen. Echt een genietmomentje is dat voor mij!

Ook vind ik het echt heerlijk om met koffie auto te rijden! Wel begon ik een beetje genoeg te krijgen van die kartonnen bekers.

Nu zie je tegenwoordig overal om je heen porseleinen of kunststof coffee to go mokken. Die kun je dan afgeven en dan doen ze de koffie daarin. Hoe fijn!!!

Natuurlijk is het sowieso heel handig om er zelf één te hebben want dan kan je ’s ochtends gewoon je mok thuis vullen en hoef je niet eerst naar een koffiezaakje of een benzinestation.

I WANT ONE!

Ik heb er een coffee to go mug gevonden en gekocht van Blond! Ik vind hem zó leuk en ben er dan ook echt super blij mee!

coffee to go 1coffee to go 2Van koffie in deze mok word ik nog even net iets vrolijker dan dat ik van alleen koffie word! Coffee to go is een feestje zo!!!

Hebben jullie ook zelf een coffee to go mug?

With love ♥ S.

