Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Allemaal heel erg leuk en fancy hoor die nieuwe telefoons, maar ligt het aan mij of gaat de batterij steeds korter mee hoe nieuwer de telefoon is?!

Natuurlijk komt dit ook door de applicaties die je gebruikt, hoe vaak je deze gebruikt en of je ze afsluit of in de achtergrond aan laat staan…

Zelf heb ik de Samsung Galaxy S4. Top telefoon. Echt heel blij mee. Ik als trouwe Blackberry fan ben nu sinds een paar maanden overgestapt omdat Blackberry gewoon langzaam richting de afgrond gaat hier in Nederland… Ik mis het toetsenbord van de Blackberry wel echt nog steeds…

Ik heb inmiddels door hoe ik alle applicaties netjes kan afsluiten, maar ik heb het gevoel dat het gewoon niet echt helpt… Ik red geeneens een hele dag met een batterij! Terwijl ik echt niet bijzonder veel er op zit. Natuurlijk zit ik wel regelmatig op WordPress enzovoort, maar niet extreem veel. Dat doe ik eigenlijk vooral als ik thuis ben.

Gek word ik er werkelijk waar van!!!

De Duracel portable USB charger zou de oplossing bieden!

duracel 1Ik was vrij negatief hierover. Ik heb eerder een mobiele oplader gekocht van een of ander goedkoop merk en daar redde ik het welgeteld ongeveer 10 minuten mee! Niet echt een succes dus!

Maar ik heb altijd geleerd: niet oordelen voordat je iets zelf hebt ondervonden of geprobeerd.

SO: MUST TRY!

Ik heb de Duracel portable USB charger besteld en inmiddels binnen en gebruikt! GREAT!!! Het is echt top. Ik heb de 5-uurs variant besteld en ik ben er echt best wel heel erg blij mee!

Ik gebruik hem voor mijn telefoon, maar ook voor mijn ipod. Het ideale aan deze charger is dat je er twee apparaten tegelijk mee kunt opladen. Hoe handy?! Natuurlijk heb je dan op beide minder batterij dan als je er één oplaadt, maar het werkt wel en je kunt zeker 2 uur vooruit!
duracel 2Als ik alleen mijn telefoon oplaad dan heb ik gewoon een volle batterij!

Dit is echt een uitkomst voor mij. Het apparaatje zou wel wat kleiner mogen, want het is echt een unit. Ondanks dat je de stekker eraf kunt halen en alleen het “doosje” overhoudt.
duracel 3Het enige andere puntje wat een beetje tegenvalt is de tijd die het apparaat nodig heeft om zichzelf op te laten. Ik ging er natuurlijk weer van uit dat het een kwestie was van twee minuten in het stopcontact doen en klaaaaaar. Maar nee, hij moet echt wel een paar uur opladen… Ik doe het nu gewoon ’s nachts!

MUSTHAVE!!!

Ik zou hem zeker aanraden! Volgens mij zijn er nog best veel mensen die net zoals ik kampen met het batterij probleem…

With love ♥ S. 

