Tags

, , , , , , , ,

20140105_200121_20140107204421016

Liefde op het eerste gezicht… Ik en deze tube bodyscrub van Treaclemoon. Dit ziet er toch heerlijk uit?! En dat staat dan gewoon in het schap van de Albert Heijn.

Of course heb ik hem gekocht en geprobeerd. Ik moet zeggen.. het is echt een raspberry kiss. Je kunt niet om de geur heen. Ik als (overdreven) geurliefhebber vind zelfs dat het wel wat minder mag. Maar als je van een zoete geur houdt is het echt een aanrader!

De scrub zelf was wel heel fijn! Hele grove korrels dus ik kon lekker aan de scrub!

Scrubben vind ik zo lekker… en het is zo goed voor je huid ook! Tenminste als je het niet té vaak doet natuurlijk. Ik heb dan altijd het helemaal het gevoel dat ik weer gereinigd ben. Lekker schoon. Mijn huidje is dan ook zo lekker zacht. Het liefst heb ik dan ook echt een grove scrub zodat ik het echt goed voel.

Daarover heb ik dus met de raspberry kiss helemaal niets te klagen! Scrubben it is!

Echter, toen ik eenmaal uit bad stapte had ik het gevoel dat ik me alweer moest scrubben en douchen… Maar dit ligt aan mij hoor… Dit had ik puur omdat mijn hele huid naar dat spul rook en ik niet zo erg van de zoete geuren houd.

Tsja, zelfs liefde op het eerste gezicht kan mislukken… We aren’t meant for each other!

Maarrrr mocht je van de zoete geurtjes zijn en houden van scrubben, dan is het echt een aanrader!

With love ♥ S.

 

