Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

happy 11 - 1

S:

– Mijn meest happy moment van de week is denk ik toch wel dat mijn opa zijn surprisefeestje is gelukt! Het organiseren was een hoop gedoe en tot op het laatste moment stressen, maar het is gelukt. Hij was ontroerd en we hebben er een mooi feestje van gemaakt! Je wordt tenslotte maar één keer 70!
happy 11 -3
– Nog zo’n heerlijk happy moment was het dansen met mijn nichtje! Terwijl ik ondertussen haar vingers moest opeten… haha. Het is zo’n lekker kind.
happy 11 -4

– Ik ben ook heel gezellig wezen lunchen met een vriendinnetje! Gezelligheid! Altijd fijn om even bij te kletsen!

– Ook heb ik echt heerlijk genoten van het lekkere weer. Gisteren hebben vriendje en ik lekker de hele dag zitten leren, bloggen en werken in de zon! Love it! Wat een fijne dag was dat!

– Ik heb trouwens echt een té leuke oma! Deze week weer gezellig met haar zitten bellen. Dat is altijd zo gezellig. Voor je hebt weet ben je uren verder. Snel weer een leuk dagje samen plannen om te shoppen en wijntjes te doen!

– Foto’s: ik hou ervan! Ze bewaren zoveel herinneringen. Ik heb deze week lekker even door de wintersport foto’s gebladerd en was weer helemaal terug op de berg, in de sneeuw, samen. Ahhh snel plannen maken voor volgend jaar!
20140221_115808
–  Hardlopen maakt me ook zo very very very happy! Deze week drie keer geweest, jippie! Ik ga nog steeds elke keer helemaal kapot, maar we komen er wel!

– Ik heb deze week helaas heel veel gelegen en gerust vanwege migraine en wat dingen, maar gelukkig zorgde onze lieve poes voor gezellig gezelschap en werd ik daar weer happy van:)
happy 11 - 2
– Vriendjelief blijft echt één groot happy moment voor me. Dit was weer een week vol gedoe en met zijn ongepaste grappen maakt hij me dan uiteindelijk toch aan het lachen. Een week vol steun en liefde. Dankzij hem durf ik stappen te zetten, te gaan. Durf ik heel langzaam te praten over mijn gevoelens en heel langzaam dingen los te laten. Dankzij hem breek ik langzaam mijn muren af. En als mijn muur dan net te hard afbreekt of als ik wordt geraakt omdat de muur te laag is , dan is hij er.
happy 11 - 5
– Wat ook zeker een happy moment was, was met mijn reuze theemok Blogazine uitlezen in de loveseat!
Happy 10-5– Waar ik ook zo blij van werd is dat ik een appje kreeg van een vriendinnetje wat ik eigenlijk niet zo vaak spreek. Soms wel maanden niet. Maar deze week wel! Ze had wat dingen gehoord over mijn werk, studie, etcetera en toen appte ze. Hebben gelijk even een date ingepland. Ik vind het zo bijzonder dat je vriendschappen kunt hebben waarbij je elkaar zo weinig ziet en spreekt, maar er toch altijd bevriend blijft en altijd er voor elkaar bent. Mooi!

– Mijn blog over KLEURRR was ook echt een happy moment! Ik heb zo gelachen en zoveel plezier gehad in het schrijven van het stukje!

– Het vriendje heeft de afgelopen weken echt onwijs veel gewerkt. Hij werkt in Brabant en hij is de enige die daar niet vandaan komt dus in de carnavalsperiode is hij de sjaak. Niet dat hij het erg vindt hoor, helemaal niet. Ik dacht heel lief te zijn en had voor één van zijn laatste dagen twee taarten bij de Hema gehaald. Leuk toch om mee te nemen?! Nou nee, dat is blijkbaar niet leuk!haha. Nou ja, dan maar lekker zelf opsmikkelen! Wat een straf!

Happy 10-4– Deze week stond ook in het teken van heel veel leuke dingen afspreken voor de komende tijd! Zin in! Avondje uit met een ex-collega, datenight met twee vriendinnen, gamenight, Loveland, dagjes met het lieve nichtje, terrasjedate met een vriendin, skatedate met een vriendinnetje: zin in!!! Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

Op naar een lente met nog meer happy moments!!!

With love ♥ S.

