Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

enjoy your coffee moment 1

Coffee… You’ve got to love it!

Het eerste waar ik ‘s ochtends aan denk.. Koffie, koffie, geef me koffie! Ik ga dan ook zoals jullie al eens hebben kunnen lezen regelmatig een coffee to go halen. De ene keer bij de Coffee Company, de andere keer bij de Starbucks en weer een andere keer bij de Hopper. Als ik maar koffie heb!

Wat ik zo leuk vind aan koffie halen, bijvoorbeeld bij de Coffee Company, is dat ze in het schuim zo’n leuk figuurtje maken. Meestal krijg ik een hartje. Dat maakt koffie drinken en daarmee mijn ochtend echt een feestje.

IK WIL DIT THUIS OOK!

Het schijnt dat er speciale naalden zijn waarmee je van het laatste drupje koffie een kunstwerkje kunt maken van je schuim. Ik heb deze nog niet kunnen vinden, maar ik blijf zoeken… Overigens schijnen er ook workshops voor te zijn. Maar dat gaat me dan net even weer een stapje te ver.

Ondertussen heb ik wel een andere manier gevonden om het koffie drinken thuis net zo leuk te maken!

Do It Yourself met bakpapier!

Echt heel simpel.

Je knipt een figuurtje uit een stukje bakpapier, houdt deze boven je koffie en strooien maar met het cacaopoeder! Het bakpapier kan je ook nog eens meerdere keren als mal gebruiken.

Nu heb ik toch op een amateuristische wijze een mooi kopje koffie!

Je bent er maar een minuutje mee bezig en het malletje kan je gewoon hergebruiken dus de keer erna ben je er helemaal geen extra tijd aan kwijt!

Love, love, love it!!!
enjoy your coffee moment 2enjoy your coffee moment 3enjoy your coffee moment 4enjoy your coffee moment 5With love ♥ S. 

