Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Lentekriebels

De lentekriebels tag kwam ik tegen bij Run with fashion en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook heel graag wou invullen! Eigenlijk heb ik nog nooit met een tag meegedaan, maar deze was zo enthousiast, fris en fruitig! Nadenken over de prachtige lente, let’s do this!

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

Verliefd zijn! Verliefde stelletjes, verliefd op de natuur, verliefd op het weer, verliefd op de lentesfeer! Alles lijkt zoveel mooier in de lente. Natuurlijk denk ik ook gelijk aan de zon! Ik heb mijn zonnebril al opgehad en dat was zooooo fijn!

Wat vind je het fijnst aan de lente?

Absoluut de zon! En alles wat daarbij hoort. Het hele sfeertje. De bloemen, de diertjes, het weer, de mensen die allemaal opeens veel vrolijker zijn, noem maar op!

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Bloemig en fris!

Wat is je favoriete nagellakkleur voor de lente?

Met de lente kan je wat dat betreft zoveel kanten op vind ik! De pasteltinten zijn wel echt mijn favoriet, maar ook de felle kleurtjes mogen wat mij betreft meedoen!

Wat is je favoriete lentebloem?

De magnolia staat voor mij echt op nummer één, maar ik word van alle bloemen heel erg vrolijk. Bij ons in de buurt staan best wel wat magnoliabomen en dat vind ik er zo mooi uitzien.

Wat is je favoriete lenteparfum?

Oeh, moeilijk! Ik heb een aantal parfums die ik afwissel… Daisy van Marc Jacobs doet mij denk ik wel het meest aan de lente denken!

Houd jij een lenteschoonmaak?

Ja, zeker! De naar citroen en bloemen geurende allesreinigers mogen flink hun best doen! Heerlijk vind het! (Ik schrijf hier ook nog een blog over!)

Wat is je favoriete accessoire in de lente?

Mijn zonnebril! Ik word gewoon zo vrolijk ervan. Daarnaast hakken! Oké, die draag ik in de winter ook maar de lente is echt het ultieme hakken seizoen voor mij. Het is niet te koud dus geen stomme pantykousen erin, die ik eigenlijk toch al nooit draag maar ik grijp vaak in de winter naar laarzen in plaats van pumps omdat het gewoon te koud is. Daarbij is het ook niet te warm dus geen dikke voeten waardoor de hakken weer minder lekker lopen. Het is perfect!

Heb jij nog leuke plannen voor in de vakantie of de vrije dagen?

Eigenlijk hebben wij nog niet zoveel plannen. We willen heel veel en hebben tijd te kort. Sparen, vakanties binnenland en buitenland, dagjes weg, gewoon hier genieten: we zijn er nog niet over uit! Het gaat er allemaal van komen, het is alleen nog een kwestie van plannen en keuzes maken!

Omschrijf je favoriete lenteoutfit.

Een los fladderend jurkje, pumps en een trenchcoat! Waarbij de trenchcoat eigenlijk zo snel mogelijk ook mag verdwijnen van mij!

Ik voel lentekriebels en ik geniet er optimaal van :)

With love S.

 

